Ekonomi Dedeman 10 yılda 50 otel hedefliyor

Dedeman 10 yılda 50 otel hedefliyor

17.12.2019 - 07:50 | Son Güncellenme:

Dedeman Turizm Grubu Yönetim ve İcra Kurulu Başkanı Banu Dedeman, “Şu an 17 olan otel sayımızı 10 yılda 50’ye çıkarmayı hedefliyoruz” dedi. Dedeman Turizm Grubu, Erzurum Palandöken’deki iki oteliyle 27. kış sezonunun açılışını yaptı. Açılışta Banu Dedeman şunları söyledi:

Dedeman 10 yılda 50 otel hedefliyor

“Temmuz ayında kaybettiğimiz liderimiz, babam Murat Dedeman, Türkiye’nin içinde bulunduğu zor koşullara rağmen, dönemin valisinin de yönlendirmesi ile 1993 yılında Palandöken Kayak Merkezi’ndeki ilk otel yatırımını gerçekleştirmişti. Bu yatırım ile Türkiye yeni bir destinasyon kazanırken, bölge kayak merkezi haline gelerek uluslararası pazarda da yer bulmaya başladı. Hedefimiz bundan böyle verimlilik içinde büyüme ve yaygın hizmet ağını genişletmek olacaktır.”

Haberin Devamı

Kayak müsabakası

Dedema, Uluslararası Kayak Federasyonu tarafından her sene dünyanın farklı ülkelerinde düzenlenen Alp Disiplini FIS Cup müsabakasının, bu sene ülkemizde, Palandöken’de yapılacak olmasından ve müsabakanın Murat Dedeman’ın adı ile gerçekleşecek olmasından dolayı büyük onur duyduklarını belirtti. Dedeman Turizm Grubu Otellerden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Gündüz Yeşil, “Nali hazırda 2’si yurtdışında 15’i Türkiye’de olmak üzere toplamda 5.200 yatak kapasitesine sahip 17 otelin işletmesini yapmaktayız. Palandöken’de 1994 yılından bu yana faaliyet göstermekteyiz. Yaptığımız çok ciddi yatırımlar ile Palandöken’in hem dünyada, hem de yurt içerisinde tanıtımı için yıllardır aynı çaba ve inançla çalışmaktayız” diye konuştu.

Haberin Devamı

Turist sayısı artacak

Palandöken’in dünyanın kayak merkezi haline getirilmesinin herkesin sorumluluğunda olduğunu kaydeden Yeşil, “Bu sorumluluğu yaptığımız yatırımlarla en iyi şekilde gösterdiğimizi belirtmek isterim. Yatırımlarla birlikte turist sayısı da artacak” dedi

Yatırıma devam

Dedeman Turizm Grubu İş Geliştirmeden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Nadir Kadakal, “Farklılaşan seyahat alışkanlıkları ve tüketici beklentilerini, yıllar içerisindeki değişimlerini göz önüne alarak önceliklerimizi belirliyoruz. 2020’den başlayarak takip eden yıllarda bu hedeflerimize ulaşmak için yatırımlarımıza devam edeceğiz. Değişen tüketici alışkanlıkları ve beklentilerine uygun dönüşümümüz sürecek” diye konuştu.