Ekonomi Dijital Oscar’lar sahiplerini buldu

Dijital Oscar’lar sahiplerini buldu

27.02.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

Türkiye’de dijital dünyanın Oscar’ı olarak görülen MIXX Awards Türkiye’nin ödül töreni gerçekleştirildi. 24 kategoride yılın en başarılı dijital reklam çalışmaları ödüllendirildi. Her yıl kategori birincileri arasından seçilen Yılın En İyisi Ödülü bu sene, Samsung Türkiye ve Leo Burnett İstanbul’un “Samsung Duyan Eller” projesine verildi.

Dijital Oscar’lar sahiplerini buldu

IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Kurşun, “IAB Türkiye olarak IAB Avrupa’daki gelişmeleri yakından takip etmeye mecburuz çünkü biz aslında iki ayrı dünyayı, doğuyu ve batıyı birbirine bağlayan ülkeyiz. Doğunun kıvrak zekasıyla batının bilgisini harmanlıyoruz. Kat ettiğimiz yolun en güzel göstergesi yine MIXX. Rakamlara bir bakın. Bugüne kadar Mixx Avrupa’da kazandığımız toplam 17 ödülün 11’ini 2015’te almışız. Amerika’da ise toplam 12 ödülün 9’unu 2015’te almışız. İşte size rotamızı, aklımızı, bilgimizi, yaratıcılığımızı yansıtan süper sonuçlar” dedi.

‘Yeriniz Avrupa’
Ödül törenine katılan IAB Avrupa Yönetim Kurulu Başkanı Constantine Kamaras ise, şunları kaydetti: “Dijital yaratıcılığı ödüllendirmek IAB’nin önemli misyonlarından biri. Çünkü yaratıcı mükemmeliyetçilik, günün sonunda gelişmekte olan nitelikli hizmet ve etkileşime geçilen tüketici ekosisteminin temelini oluşturuyor. MIXX Awards da, bu yöndeki çabamıza küresel ölçekte büyük bir katkı sağlıyor. Ve elbette IAB Türkiye hem organizasyon anlamında hem de yarışmaya başvuran işler bakımından övgü ve tebriklerin en büyüğünü hak ediyor. Ayrıca IAB Türkiye bu organizasyonla IAB Avrupa’ya da önemli bir katkı veriyor. Ve ülke olarak da yerinin Avrupa olduğunu kanıtlıyor.”

69 ödül dağıtıldı
Bu yıl altıncısı düzenlenen yarışmaya 614 başvuru yapıldı. Böylece altı yılın en yüksek başvuru sayısına ulaşıldı. Ana Jüri’nin de katıldığı 80 kişilik ön eleme jürisi tarafından değerlendirilen başvurular, önce online ortamda değerlendirildi. “Araç, Yöntem ve Platformlar” ile “Stratejiler ve Hedefler” olmak üzere iki ana bölüme ayrılan 24 kategorideki zorlu rekabetin sonucunda toplam 69 ödül verildi.
Törende Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura’ya da Özel Teşekkür Ödülü verildi.