Ekonomi Doğuş, Go Mongo'yu satın aldı

Doğuş, Go Mongo'yu satın aldı

16.10.2012 - 16:48 | Son Güncellenme:

Doğuş Grubu,Go Mongo'nun yüzde 60'ını satın alarak Nusr-et, Kiva, Lacivert, Armani Ristorante ve Kahve Dünyası ile kurduğu restoran zincirine bir yenisini daha katmış oldu.

Doğuş, Go Mongoyu satın aldı

Doğuş Grubu'nun bir iştiraki olarak Şubat 2012’de, eğlence, yeme – içme sektöründe hizmet vermek üzere kurulan D.ream (Doğuş Restaurant Entertainment and Management) portföyüne bir markayı daha ekledi.

Haberin Devamı

D.ream CEO’su Levent Veziroğlu, Moğol Barbeküsü konseptinin Türkiye’deki temsilcisi Go Mongo ile yüzde 60 hisse ile ortaklık anlaşması imzaladıklarını açıkladı.

“Go Mongo gibi çok değerli bir markanın bünyemize katılmasından büyük memnuniyet duyuyoruz. Misafirlerine Moğol Barbeküsü yanında Asya mutfağının seçkin yemeklerinden de tatmalarına olanak sağlayan Go Mongo; Tayland, Endonezya, Vietnam, Çin ve Hint mutfaklarının seçkin örnekleri ile zenginleştirilmiş menüsü ile sunduğu üstün lezzet kalitesi ve kurulduğu günden bugüne sürdürdüğü istikrarlı müşteri hizmet kalitesi ile D.ream oluşumunun çok değerli bir markası olacak. D.ream olarak en iyi sosyal zamanların geçirildiği mekanların altındaki imza olmak misyonumuzda, Go Mongo gibi özel bir konsept ile geniş bir müşteri segmentine hizmet verecek olmaktan da çok memnunuz” şeklinde açıklama yapan Veziroğlu, D.ream’in önümüzdeki dönemde de benzer ortaklık ve satınalmalar ile büyümesine devam edeceğini açıkladı.

Go Mongo Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Uysal, bu ortaklığın enternasyonal mutfak arenasına bir Türk markasının taşınması adına önemli olduğunu, Uzak Asya ve Güney Asya mutfaklarından en iyi örneklerin artık geniş Türk ve yabancı tüketici kitlelerine sunulacağını vurguladı.