13.01.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:
Hanife Baş
Bisse Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Kefeli, yılda 1 milyon gömlek ürettiklerini belirterek, yurtiçinde 18, yurtdışında 39 mağazaya ve 420 korner’a ulaştıklarını söyledi.
‘Afrika odağımızda’
1 milyon gömleğin yüzde 70’ini yurtdışında, yüzde 30’unu ise yurtiçinde sattıklarını aktaran Kefeli, 2016 yılında mağaza sayılarını 65’e, korner sayılarını da 500’e çıkarmak istediklerini aktardı. Geçen yıl yüzde 6 oranında büyüdüklerini bu yıl ise yüzde 12-18 arasında büyüme hedeflediklerini dile getiren Kefeli, “Yeni yılda yeni pazarlara da açılma hedefimiz var. Afrika odağımızda. İsviçre ve Irak’a da mağaza açacağız” dedi.
Yeni yayılma planlarının AVM’lerde olacağını dile getiren Kefeli, altı cadde mağazaları bulunduğunu, bunların performansından çok memnun olduklarını da vurguladı. Kefeli, 2 bin çalışanları bulunduğunu ve cirosal olarak da TL bazında iyi olduklarını ancak dolarda geriye düştüklerini dile getirdi.
Yeni marka geldi
1976’da kurdukları markanın 40’ıncı yılını geride bıraktığını anlatan Mustafa Kefeli, yeni yıl dönümlerine yeni bir alt erkek markasıyla devam edeceklerini açıkladı. Bisse’nin 25 yaş üstüne hitap ettiğini dile getiren Kefeli, B76 markasıyla 18-25 yaş arasındaki gençleri hedefleyeceklerini, bu markada daha uygun fiyat ve daha spor bir kreasyon çalıştıklarını kaydetti.
Mustafa Kefeli, 2 milyon TL’lik yatırımla hayata geçirdikleri bu markayla mağazalaşacaklarını da belirterek, şunları söyledi:
“İlk mağazamız İsviçre’de açıldı. Bisse ve B76 kreasyonlarının karmasından oluşuyor. Hem cadde hem de AVM’lerde yeni markamızla mağazalar açacağız. B76, A ve B grubundaki gençleri hedefliyor. Yeni mağazalarımız AVM’lerde olacak. Bisse daha klasik tarza sahip. Genç markamız ise slim fit, dar paçalı pantolonlar gibi yedi gün spor giyim düşünenlere hitap ediyor. B76’nın toplam ciromuzda yüzde 15’lik bir yer edinmesini hedefliyoruz. Genci otturttuktan sonra da çocuk ve kadını düşünebiliriz.”