Ekonomi İstanbul’a AVM turları çok tuttu

İstanbul’a AVM turları çok tuttu

06.03.2009 - 00:15 | Son Güncellenme:

Jolly Tours, 2009’da pazar payını yüzde 15 artırarak 235 bin kişiyi seyahate götürmeyi planlıyor

İstanbul’a AVM turları çok tuttu

Jolly Tours Genel Müdürü Figen Erkan, krizin ilk sinyallerinin korkutucu olmadığını vurguyarak, “Bu sene erken rezervasyon dönemini 16 Şubat’ta başladık. Şu ana kadar rezervasyonlarda geçen yıla göre yüzde 35 artış var” dedi.
Özellikle kış sezonunda üniversite öğrencilerine yönelik operasyonlarda, 12 bin 400 kişiyi tatile götürdüklerini belirten Erkan, bununda krizin yansımalarını gösteren ilk sinyal olduğunu kaydetti.

Haberin Devamı

1 günlüğüne İstinye Park
Geçen yıl ortalama 4 gün olan olan geceleme sayısının bu sene ortalama 5-5.5 gün olduğuna değinen Erkan, nisan, mayıs gibi yapılan erken rezervasyonların temmuz, ağustos, ekim ayları için de yapılmaya başlandığını söyledi.
Jolly Tours’un toplam tanıtım bütçesinin 7 milyon dolar olduğunu açıklayan Figen Erkan, “Krizde küçülmeyeceğiz, daha agresif reklam yapacağız” dedi.
Kültür turlarında iddialı olduklarını kaydeden Jolly Tours Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, “38 ayrı kültür turu güzergahı çıkardık. Türkiye’de kültür turları ağırlıklı olarak İstanbul çıkışlı.
Bunu değiştiriyoruz. Örneğin Güneydoğu bölgesinden İstanbul’a turlar düzenlemeye başladık. 4 günlük turun 1 günü İstinye Park’ta alışveriş, 1 günü şehir turu oluyor. İndirim kuponu da veriyoruz” şeklinde konuştu.