Ekonomi Mağazalarla ‘güven’ vermeyi hedefliyor

Mağazalarla ‘güven’ vermeyi hedefliyor

08.11.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

ING Grup’un Türkiye’deki banka ve sigorta dışındaki üçüncü yatırımı olan Sigorta Cini, Türkiye genelinde 13 mağazaya ulaştı.

Mağazalarla ‘güven’ vermeyi hedefliyor

Hızlı büyüyen şirket, yılsonunu 20 mağaza ile tamamlamayı planlıyor. Çalışan sayısı da böylece 100’e ulaşacak. ING Grubu’nun sigorta şirketlerini çatısı altında toplayan NN Group Yönetim Kurulu Üyesi ve NN Uluslararası Sigorta CEO’su Robin Spencer, geçtiğimiz günlerde Türkiye’yi ziyaret ederek Sigorta Cini mağazalarını gezdi.
Sorularımızı yanıtlayan Spencer, grup olarak Türkiye sigortacılık pazarında büyüme potansiyeli gördüklerini ve bu nedenle yatırımlarını artırdıklarını kaydetti. Türkiye’deki yatırımlara uzun vadeli baktıklarını kaydeden Spencer, “Türkiye’de acente kanalı sigorta satışlarında çok güçlü. Bu amaçla Sigorta Cini mağazalarını yaygınlaştırıyoruz” dedi.

7 şirketle çalışıyor
Türk tüketicisinin yüz-yüze iletişime önem verdiğini ve satın alacakları sigorta ürünü ile ilgili sorular sorduklarını kaydeden Spencer, “Mağazalarımızda tüketicilerin sorularına yanıtlar verebildiğimiz gibi, en uygun fiyatı da sunabiliyoruz” diye konuştu. “Mağazalarımızda çalışan profesyonel ekibimiz tüketicilerin sorularını yanıtlarken onlara en uygun ürünleri sunuyor. Tüketicilerin doğru ürünü doğru zamanda satın almalarına yardımcı oluyoruz ve böylece sigorta sahibi olarak beklenmedik olaylarda ikinci bir şans sahibi oluyorlar” diye ekledi.
Sigorta Cini, şu anda Axa Sigorta, Ergo, Groupama, HDI Sigorta, Mapfre Genel Sigorta, Aksigorta ve ING Emeklilik ile birlikte çalışıyor. Robin Spencer, “Sigorta Cini, ‘yüz yüze sigorta mağaza zinciri’ sloganıyla müşteri memnuniyeti odaklı çalıyoruz. Amacımız, insanları sigorta konusunda bilgilendirerek Türk sigortacılık pastasını büyütmek ve yeni ürünler geliştirmek” diye konuştu.
Avrupa’da insanların sigorta ürünlerini bir gereklilik olarak gördüğünü ve satın aldığını hatırlatan Spencer, “Gelişmekte olan ülkelerde ise sigortanın faydalarının anlatılmasına ihtiyaç var çünkü insanların sigorta konusunda hiç deneyimleri olmayabiliyor” yorumunda bulundu.
Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos da, büyük şehirlerde mağaza açmaya devam edeceklerini belirterek, “Sigortayı kolay erişebilir hale getirmek istiyoruz” dedi. Vos, Türkiye’de sigorta şirketlerine karşı tüketicilerin güvensizliği olduğuna değinerek, “İnsanların sigorta konusunda güvenlerine arttırmak ve hayatlarında başlarına gelebilecek risk yönetiminde onlara yardımcı olmayı istiyoruz. Bu konuda en güvenilir ortaklarla çalışıyoruz” dedi.

Haberin Devamı

‘Dijital trend sektörü kökten değiştirecek’
Robin Spencer, “Türkiye’deki mağaza konseptimizden oldukça memnunuz. İnsanlar, burada profesyonellerden destek alıyor. Biz de öncelikle mağazalarımızın gelişmesini izliyoruz. Öte yandan, internetten satışta global bir trend var. Sigorta yüz-yüze bir iş olsa da internetten bilgi alıyor insanlar. Mağazalara devam edeceğiz. Ancak, ileride mağaza ile dijital trendi nasıl bağdaştıracağımıza bakacağız” dedi.