Ekonomi Markalar kampanyada yer almak için sıraya girdi

Markalar kampanyada yer almak için sıraya girdi

10.10.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

Hükümetin açıkladığı Enflasyonla Topyekün Mücadele Programı, iş dünyasından hızla kabul gördü.

Markalar kampanyada yer almak için sıraya girdi

Bakanlığın kurduğu www.enflasyonlamucadele.org.tr sitesinde kamuoyuna duyurulan kampanyayı destekleyen firmaların sayısı gün içinde sürekli arttı. İşadamları da hem görüşlerini hem de indirim oranlarını açıkladılar.

Haberin Devamı

Ahmet Nazif Zorlu / Zorlu Holding Başkanı : ‘Dış algıyı kıracağız’

“Bugün Türkiye’nin enflasyonla mücadalesinde çok önemli bir gün. Enflasyonu ve dış algıyı kırmanın mücadelesini, bütün sanayici ve işadamlarının vermesini diliyorum. Biz grup olarak bunu her yönüyle destekliyoruz.”

Koç Holding : ‘İndirim yapacağız’

“Hazine ve Maliye Bakanlığımız tarafından başlatılan ‘Enflasyonla Topyekun Mücadele Programı’nı uygun sektörlerde ve belirli ürünlerde yapacağımız indirimlerle destekliyoruz.”

Eczacıbaşı Topluluğu : Vitra da katıldı

“Programın başarısı için ekonominin tüm paydaşlarının bu mücadeleye katkı vermesi gerek. Topluluğumuzun en büyük iş kolu olan karo seramik ve seramik sağlık gereçlerinde Vitra markalı tüm ürünlerde yıl sonuna kadar yüzde 15 indirim uygulayacağımızı kamuoyunun bilgilerine sunarız.”

Haberin Devamı

Sabancı Topluluğu : ‘Etkisi görülecek’

“Enflasyonu aşağıya çekmek amacıyla regüle olmayan sektörlerde, üretimimiz olan ürünlerde gereken indirimi yapacağız. Bu yaklaşımın, hem makro hem mikroekonomik göstergelere olumlu yansımalarını en kısa sürede görmeyi temenni ediyoruz.”

A101 : ‘En ucuz fiyat sözü’

“Enflasyonla Topyekun Mücadele Kampanyası kapsamında Türkiye’nin yüksek indirim marketi A101 olarak tam desteğimizi bildiririz. Ürünleri, en ucuz fiyatlara ulaştırma sözü veriyoruz. Hiçbir ürünün satış fiyatı, alış fiyatı artmadıkça artmayacak.”

Yaşar Ayaydın / Tudors CEO’su? : ‘% 50’ye varacak’

“Türkiye genelindeki 200’den fazla mağazadaki binlerce çeşit üründe yaklaşık yüzde 10 ila yüzde 50 arasında indirim uygulayacağız.”

Eren G. Ulusoy / TUSAF Başkanı? : ‘5 milyon çuval un’

“Bu kampanya kapsamında bizler de şu anda ekmeklik buğday ununda (çuval) fiyatı 85 TL olan bir kampanyayı bu ay içerisinde başlatıyoruz. Bu kampanyada 5 milyon çuvalı hedefliyoruz ve bu rakama ulaşacağımıza eminiz.”

Sinan Öncel / BMD Başkanı? : ‘Gıda dışı da olmalı’

“Gıdada yüzde 10 önemli bir indirim oranı fakat gıda dışında da BMD üyelerinden önemli indirimleri bekliyoruz. 31 Aralık geldiğinde, enflasyon oranında önemli düşüşler kaydedeceğimizi tahmin ediyoruz.”

Haberin Devamı

Firuz Bağlıkaya / TÜRSAB Başkanı? : ‘Ucuz tatil olacak’

“Turizmciler olarak vatandaşlarımıza en ucuz tatili sağlamak için elimizden geleni yapacağız. Ayrıca, Türkiye’ye gelen dövizin revizesi için çalışıyoruz. Ülkemize daha fazla döviz getirmek için elimizden gelen her şeyi yapacağız.”

Süleyman Orakçıoğlu / Orka Bşk.? : ‘Yüzde 20 indirdik’

“Orka Holding, Enflasyonla Topyekun Mücadele Programı kapsamında, Damat, Tween ve D’S Damat markalı ürünlerinde yüzde 20 indirim yaptı. Bize düşen sorumluluğu daha fazla yerine getirerek yüzde 10 değil, yüzde 20 indirime gidiyoruz.”