Ekonomi Mobil pazarlamada ödül için geri sayım

Mobil pazarlamada ödül için geri sayım

26.11.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:

Mobil pazarlama dünyasının yenilikçi ve başarılı kampanyaları aralığın 2. haftasında fiziksel olarak gerçekleşecek SMARTIES’de ödüllendirilecek.

Mobil pazarlamada ödül için geri sayım

 

50 ülkede 1000’e yakın üyesiyle mobil pazarlamanın gelişimine katkıda bulunan Mobil Pazarlama Birliği (MMA) tarafından bu yıl 11’incisi düzenlenen yarışma, Türkiye ve dünyadan pek çok başarılı ekip ve projenin ödüllendirilmesini sağlarken, pazarlama dünyasındaki son gelişmeleri de binlerce katılımcıya aktarmış olacak. SMARTIES, 11. senesinde “Yaratıcılık & İnovasyon Günleri” adı altında 1. gün “AI&İnovasyon”, 2. gün “Modern Pazarlama” ve 3. gün “Yaratıcılık” temaları çerçevesinde Türkiye ve dünyadan önemli isimleri ağırlayacak.

Haberin Devamı

Yapay zeka ve sanat

MMA Başkanı Ahmet Pura, “Etkinlik içeriğimizi yılın başında üyelerimiz ve sektör takipçilerimize çıktığımız MMA Bilinirlik Anket’i çıktılarına göre tasarladık. Üç gün boyunca ulusal ve uluslarası pazarlama ve teknoloji alanında uzman isimlerin konuşmalarını dinleyen katılımcılar da MMA Yaratıcılık ve İnovasyon Sertifikası kazanacak” dedi.

7-9 Aralık arası online gerçekleştirilecek SMARTIES Yaratıcılık & İnovasyon günlerinde bu yıl AI&İnovasyon, Modern Pazarlama ve Yaratıcılık konseptli paneller gerçekleştirilecek. Etkinliğin ilk günü teması olan AI&İnovasyon’a yönelik paneller 7 Aralık’ta olacak. Reckitt, Facebook, AdColony gibi global firmaların panellerinin yer alacağı bu panelde WTech Kurucusu ve aynı zamanda MMA Türkiye AI&İnovasyon Yürütme Kurulu Başkanı Zehra Öney moderatörlüğünde yapay zeka konuşulacak. AI ve dataları sanat eserlerine dönüştüren Refik Anadol da, Nike işbirliğinde gerçekleşen ‘Hope Alkazar’ projesini anlatacak.