Ekonomi Müşteri için yapılan yatırımlara 5 ödül

Müşteri için yapılan yatırımlara 5 ödül

08.03.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, müşteri deneyimi ekibinin 2021 yılında başlattığı ve Müşterinin Sesi (Voice of Customer) çatısı altında yürüttüğü projelerinin 5 ödül aldığını duyurdu.

Müşteri için yapılan yatırımlara 5 ödül

E-Ticaret Müşteri Hizmetleri (E-Commerce Customer Service Award) kategorisinde tüm dünyadan başvuran tüm kurumlardan daha yüksek puan alarak 'altın' ödülün sahibi oldu. Yılın Müşteri Hizmetleri Takımı (Customer Service Team of the Year) ve En İyi Müşteri İçgörüsü Kullanımı (Best Use of Customer Insight) dalında 'gümüş'; En İyi Müşteri Memnuniyeti Stratejisi (Best Customer Satisfaction Strategy) ve Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı (Customer Service Department of the Year) dallarında bronz ödüle layık görüldü.

Haberin Devamı

Dünyanın prestijli organizasyonlarından alınan ödüllere 5 yeni ödül eklemenin mutluluğunu yaşadıklarını belirten CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu şunları söyledi:

“Müşterilerimiz için hayata geçirdiğimiz projelerin uluslararası alanda böylesine prestijli ödüllere layık görülmesi bizim için çok değerli. Uzun yıllardır e-ticaret alanında önemli yatırımlar yapıyoruz. Aldığımız ödüller, bu alanda yaptığımız yatırımların ne kadar doğru; şirket içinde yürüttüğümüz projelerin ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor.”