Ekonomi Online alışverişin lideri Hepsiburada ‘blog’ açtı

Online alışverişin lideri Hepsiburada ‘blog’ açtı

26.12.2009 - 00:58 | Son Güncellenme:

Aylık ortalama 11 milyon ziyaretin gerçekleştiği, Türkiye’nin en büyük online alışveriş sitesi hepsiburada.com 2010 yılına yeni servisleriyle giriyor

Online alışverişin lideri Hepsiburada ‘blog’ açtı

Hepsiburada.com kullanıcılara sadece web sitesinden değil, yeni hizmete açılan http://blog.hepsiburada.com/ adresinden de ulaşacak.
Online alışverişin lider markası blog (günlük) yayınları ile hepsiburada.com’daki tüm gelişmeleri, son dakika haberlerini, kampanyaları, yeni alışveriş trendlerini internet kullanıcılarıyla anında paylaşmayı hedefliyor.
Blog ortamı, genel müdüründen çalışanına kadar, hepsiburada.com markasına hizmet veren herkesle birebir iletişim kurulmasını, blogda yayınlanan yazılar sayesinde yöneticilerin ve markanın daha yakından tanınmasını sağlayacak. Hepsiburada.com dünyasındaki gelişmelerden haberdar olmak için, kurumsal anlamda içerik zenginliği ile fark yaratmayı hedefleyern blog, düzenli olarak güncellenecek.

2 milyon kayıtlı üye
1998’de kurulan hepsiburada.com, 4500 metrekarelik tesislerinde çalışan 160’ı aşkın profesyonelle, 2 milyonun üzerinde kayıtlı üyeye hizmet veriyor. Aylık ortalama 5 milyon 500 bin tekil kullanıcının ziyaret ettiği online alışveriş merkezinde bilgisayardan ev elektroniğine, tekstilden mobilyaya; toplam 36 kategoride 300 binden fazla ürün satışa sunuluyor. Hepsiburada.com, Deloitte ve Türkiye Bilişim Derneği gibi saygın kuruluşlarca elektronik ticaret sektörüne ilişkin verilen “son 5 yılın en hızlı büyüyen şirketi”, “en iyi online mağaza” gibi alanlarda çok sayıda ödülün de sahibi.