31.12.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Botun tasarım hikayesini anlatan Seçilmiş, “Bu botun tasarlanmasındaki çıkış noktası Amerika New England’ın son derece zorlu hava koşullarında çalışmak zorunda olanlardı. Botun su geçirmez yapısı, ayakları kuru tutacak şekilde tasarlanmıştı. Sonraki on yıl içinde, bu bot dünyada en hızla büyüyen ürünlerden biri haline geldi. Timberland sarı botun ünü İtalya ve Çin pazarlarına genişledi. 1993 yılında su geçirmez, klasik sarı bot Avrupa, ABD ve Asya’da en çok satan tarz olmuştu” diye konuştu. Seçilmiş, sarı botun birçok kesim tarafından da benimsendiğini ifade etti.
Reklam kampanyası
Şirket olarak 45’inci yıla özel bir reklam kampanyası da hayata geçirdiklerini belirten Seçilmiş şöyle konuştu:
“Bu bağlamda, ‘dünyadaki fotoğrafçıların sosyal platformu’ olarak bilinen Unsplash ile bir araya gelerek ilk defa toplulukların öncülük ettiği bir kampanyaya imza attık. Bu kampanya ile markanın dünyadaki imajına çeşitlilik, kapsayıcılık ve uluslararası bir bakış açısı katmayı hedefledik. Kampanya toplulukları kapsayan bir işbirliğiydi. “İkonları Kutlayın/ Celebrate the Icons” kampanyası ile dünyanın dört bir yanından 8 fotoğrafçı Timberland botlarına kendi yorumlarını katarak fotoğrafladılar.”