01.06.2019 - 07:50 | Son Güncellenme:
Ekonomi Servisi
ABD’de San Francisco ve Los Angeles’ta paylaşımlı araçlarla taksilerin üstüne akıllı ekranlar yerleştirerek rota, bölge demografik yapısı ve trafik koşullarına göre reklam gösterimi yapan genç girişimciler Kaan Günay ile Onur Kardeşler’in kurduğu akıllı medya platformu girişimi Firefly, yeni yatırım turunu tamamladı.
GV’nin (eski adıyla Google Ventures) liderliğinde gerçekleşen yatırıma hali hazırda yatırımcısı olan NFX de katıldı. Firefly, Aralık 2018’de de 21.5 milyon dolarlık yatırım almıştı. Şirket, aldığı yatırıma ek olarak New York pazarına da girdiğini açıkladı.
Kentin taksi üstü reklam panosu pazarının yüzde 50’sini kontrol eden STRONG’un dijital operasyonlarını devralan Firefly’ın CEO’su Kaan Günay, şunları söyledi:
İstanbul’a istihdam
“Kısa zamanda ABD’nin en hızlı büyüyen akıllı medya platformuna dönüştük. Reklamcılık teknolojilerinin gelecek kuşağını temsil ediyoruz. İnovatif yazılımımızı New York’a taşıyacak olmanın heyecanını yaşıyoruz.
Aralık 2018’de aldığımız yatırım sonrasında İstanbul’da ofis yatırımı yaparak 50 yazılımcıya istihdam yaratmıştık. Yatırımımız sürecek ve istihdam ettiğimiz yazılımcı sayısını kısa zamanda 100’e çıkarmayı hedefliyoruz.” GV Genel Ortağı Adam Ghobarah ise “Firefly, önemli ölçekte yeni bir reklam formatı yaratıyor” dedi.