Ekonomi Türk malı hasta bezini 50 ülkeye ihraç edecek

Türk malı hasta bezini 50 ülkeye ihraç edecek

15.02.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Joly ve Evony markasıyla yetişkin ve hasta bezi pazarına giren Hayat Kimya, bu alanda yüzde 35 pazar payı ve 50 ülkeye ihracat planlıyor

Türk malı hasta bezini 50 ülkeye ihraç edecek

Hızlı tüketim sektöründe, ev bakım, hijyen ve temizlik kağıtları kategorilerinde faaliyet gösteren Hayat Kimya, Joly ve Evony markasıyla yetişkin ve hasta bezi pazarına girdi.
Hayat Kimya Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Koordinatörü Prof. Dr. Orhan İdil, yetişkin bezi üretim hatlarını en son teknolojiyle geliştirdiklerini belirtti. İdil, “Belbantlı yetişkin bezinde yıllık 200 milyon adet, yatak koruyucu örtüde ise yıllık 130 milyon adet üretim kapasitesine sahibiz. İzmit hijyen fabrikamızda gerçekleştirdiğimiz bu yatırımla pazar liderliğini hedefliyoruz” dedi.
Hayat Kimya Medikal Pazarlama Müdürü Nilay Özyurt, Joly ürün gamı altında emici külot, mesane pedleri ve yatak koruyucu örtü yer aldığını belirtti.
Hayat Kimya hakkında rakamsal bilgiler de paylaşan İdil, şunları söyledi: “Hayat Kimya olarak İzmit’teki fabrikamızda 3 ana kategorimiz olan ev bakım, hijyen ve temizlik kağıtları alanında üretim gerçekleştiriyoruz. Cezayir’de ev bakım ve hijyen, Mısır’da hijyen, İran’da hijyen ve temizlik kağıtları kategorisinde faaliyetimizi sürdürüyoruz. 5 kıtada 101 ülkeye ihracat yapıyor, markalarımızı Madagaskar’dan Seyşeller’e, Zanzibar’dan Kosta Rika’ya kadar tüketiciyle buluşturuyoruz.”
Hayat Kimya Medikal Pazarlama Müdürü Nilay Özyurt da, Joly ürün gamı altında emici külot, kadın&erkek mesane pedleri ve yatak koruyucu örtü yer aldığını belirtti.

Haberin Devamı

‘Pazarımız kuzey ve doğu Avrupa’

Joly ve Evony markalarının girişiyle beraber 34 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerini vurgulayan Hayat Kimya Hijyen Kategorisi Global Pazarlama Müdürü Melek Soklangıç Dinçer ise, şu bilgileri verdi:
“Joly yetişkin beziyle 2014 sonuna kadar 50 ülkeye ulaşmayı hedefliyoruz. Özellikle yaşlı nüfusun yoğun olduğu Kuzey ve Doğu Avrupa ülkeleri en önemli pazarlarımız arasında bulunuyor. Biz kurum olarak toplumu bilinçlendirmeyi, farkındalık yaratmayı kendimize misyon edindik. Bu noktadan hareketle bu zamana kadar eczane ve doktorlara 1.5 milyon adete yakın numune dağıtımı yaptık. Hem medikal satış noktalarında hem de marketlerde giderek güçleniyoruz. Bu yılki pazar payı hedefimiz yüzde 15 ve kısa vadede yüzde 35 seviyesine çıkarak pazar lideri olmayı hedefliyoruz.”