Ekonomi Türkiye’nin üzerinden Ortadoğu’ya açılacağız

Türkiye’nin üzerinden Ortadoğu’ya açılacağız

27.12.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:

Deichmann Türkiye Genel Müdürü Atilla Özkul, “Gelecek dönemde Türkiye üzerinden ortadoğu ülkelerine açılma projemiz var” dedi

Türkiye’nin üzerinden Ortadoğu’ya açılacağız

Deichmann Türkiye Genel Müdürü Atilla Özkul, Deichmann’ın 2013’te 100. yılını kutladığını söyleyerek, “Şirketimiz bu 100 yıla, 23 ülkede 3 bin 500’ün üzerinde mağaza sığdırdı” dedi.
Deichmann’ın Almanya’dan sonra en fazla yatırım yaptığı ülkenin Türkiye olduğunu belirten Özkul, “Türkiye’yi bir yatırım merkezi olarak oldukça önemsiyoruz. 2014 yılı içinde özellikle Anadolu’nun birçok farklı şehrinde 20 mağaza açmayı hedefliyoruz” diye konuştu.
Özkul, “Deichmann olarak gelecek dönemde Türkiye üzerinden Ortadoğu ülkelerine açılma gibi bir projemiz sözkonusu” dedi.

‘Tüketici kitlemiz arttı’
2013 yılının Deichmann için başarılı geçtiğini kaydeden Özkul, “Yıl başında faaliyete geçen online alışveriş kanalımızla hedefimizi daha da büyüttük. Bu sayede hitap ettiğimiz tüketici kitlesini genişleterek ciromuzda belirgin bir artış sağladık” diye konuştu.
Özkul, şöyle devam etti: Yaz ve kışı mevsiminin tahminimizden geç gelmesi, bazı aylarda satış hedeflerimizi yakalarken zorlanmamıza sebep oldu. Perakendede mevsimsellik ve ‘özel günler’ kuşkusuz büyük önem taşıyor. Havaların soğumasıyla, gerek online gerekse mağaza satışlarımızda büyük bir ivme kaydettik.”

Haberin Devamı

‘100’üncü yılımızı Türkiye’de 100 mağazayla kutlayacağız’
Deichmann’ın 100. yılını Türkiye’de 100. mağaza ile kutlayacaklarını söyleyen Atilla Özkul, şöyle devam etti: “Deichmann olarak 2013 yılında büyüyen organizasyonel yapımız ve açılan 20 yeni mağazamızla beraber toplamda 250 kişiye istihdam sağladık. Bu hedefimizi 2014 senesinde de sürdürmeyi planlıyoruz. Açacağımız mağaza sayısı ile doğru orantılı olarak iş gücü kaynağı yaratmaya devam edeceğiz. Biz 2014 hedeflerimizi de olumlu senaryolar üzerine kurduk” dedi.

YENİ YIL
Parti ışıltısı

Her yıl olduğu gibi bu yıl da altın ve parıltılı tonlar yılbaşı makyajının vazgeçilmezleri arasında yer alıyor. Physicians Formula’nın özel olarak geliştirdiği Parıltı Arttırıcı Puf Bronzer, cilde ışıl ışıl bir parıltı katmayı amaçlıyor.

Haberin Devamı

Yılbaşı pikniği
Akel Elektrikli Ev Aletleri, yeni yıl için hem sağlıklı beslenmek hem de dört mevsim mangal keyfi yaşamak isteyenler için Akel Elektrikli Izgara’yı piyasaya sundu. Ürün kapaklı oluşu nedeniyle et, tavuk, balık ve kebapları 15-20 dakikada pişiriyor.

Kızlar partisi
Aeropostale yılbaşı için özel bir kampanya hazırladı. Marka, 2013- 2014 kış sezonuna özel hazırladığı tüm kadın koleksiyonlarında yer alan tasarımlardan 4 adet ürün alana anında yüzde 40 indirim sunuyor.

Yeni yıla yeni hedef
Orkide, dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı Turquality kapsamında küresel markalaşmaya giden yolda önemli bir adım attı. Küçükbay Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, “Orkide olarak böyle etkin bir çalışmanın içinde yer almaktan kıvanç duyuyoruz” dedi.

3’ü birarada kampanya
İşbir Yatak, 31 Aralık’a kadar “3’ü bir arada” kampanyası sunuyor. Kampanya kapsamında Pocket Spring Paket yaylı yataklarda tek kişilik yatak alana tek kişilik, çift kişilik yatak alana ise çift kişilik Quallofil Air Allerban yorgan hediye ediliyor.