Ekonomi Yapı Kredi’den bir şube de WhatsApp’a

Yapı Kredi’den bir şube de WhatsApp’a

05.12.2018 - 08:15 | Son Güncellenme:

Yapı Kredi, Türkiye’de WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet sunmaya başladı.

Yapı Kredi’den bir şube de WhatsApp’a

Yapı Kredi’den yapılan açıklamaya göre, bu yenilik ile Yapı Kredi müşterileri taleplerini mobil cihazlarından diledikleri zaman bankaya anında mesaj olarak iletebilecek, ihtiyaç duydukları hizmet ve ürünler hakkında çok hızlı bir şekilde detaylı bilgi alabilecek.

Haberin Devamı

WhatsApp onaylı kurumsal hesap üzerinden, kullanıcılar ihtiyaçlarına göre yapay zeka tabanlı chatbot ile veya müşteri temsilcileriyle görüşebilecek. Yapı Kredi müşterilerinin WhatsApp servisinden hızlı hizmet alabilmeleri için “08502220444” nolu hattı telefonlarına kaydetmeleri yeterli olacak. Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, bankanın müşteri deneyimi, veri analizi ve altyapı ile süreçlerin dijitalleşmesi üzerine şekillenen dijital stratejisi çerçevesinde hız ve kolaylık odaklı, benzersiz bir bankacılık ekosistemi inşa ettiklerini belirtti.