Ekonomi ‘Zıt ikizlerle’ her yıl 1 milyon yeni müşteri

‘Zıt ikizlerle’ her yıl 1 milyon yeni müşteri

15.03.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:

Ünlü oyuncular Kıvanç Tatlıtuğ ve İlker Ayrık, Akbank’ın yeni reklam filminde ‘zıt ikizler’ oldu. Şu an 12 milyon müşteriye hizmet veren Akbank her yıl 1 milyon yeni müşteri hedefliyor

‘Zıt ikizlerle’ her yıl 1 milyon yeni müşteri

Akbank, ünlü oyuncular Kıvanç Tatlıtuğ ve İlker Ayrık ile başlattığı ‘zıt ikizler’ temalı yeni reklam kampanyasında, Akbank’la çalışmayan kesim hedeflenerek, müşteri sayısının genişletilmesi planlanıyor.
Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, marka değerlendirme kurumlarından biri olan Brand Finance tarafından üst üste iki yıldır Türkiye’nin en değerli banka markası olarak tescil edilmelerinden duydukları gururun altını çizdi.

Her yıl 1 milyon yeni müşteri
Binbaşgil, “Ülkemizde 37 milyonu bankalı, 18 milyonu bankasız yaklaşık 55 milyon vatandaşımız bankacılık hizmeti almaya uygun. Akbank olarak bu toplamın 12 milyondan fazlasına hizmet veriyoruz. Hedefimiz tüm bu vatandaşlarımıza ulaşmak ve onları bankacılık hizmetlerimizle buluşturmak. Akbank gibi bir banka yılda en az 1 milyon üzerinde müşteri rahat yaratır” diye konuştu.
Akbank reklam kampanyasında “Ali” rolünü üstlenen ünlü oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, Akbanklıların işlerini ne kadar tutkuyla yaptıklarını yakından görme fırsatı bulduğunu belirterek, “Böyle köklü bir kurum ile işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyorum” dedi.
Reklam filminde, “Nuri” karakterini canlandıran ünlü oyuncu İlker Ayrık da “Böyle bir projede yer almaktan gurur duydum” dedi.
Reklam filminde Nuri; uyanık, yaramaz, sevimli, devamlı başına iş açan bir karakterdir. Zıt ikizi Ali ise akıllı, bilinçli, yol gösterici, çözümcü ve iyi kalplidir. İkizi Nuri, farklı durumlarda kendini çıkmaza sokarken, yol gösterici ve çözüm odaklı kardeşi Ali, Akbank ürün ve hizmetlerini kullanma konusunda ona yol gösterecektir.

Haberin Devamı

‘Çocuklar zor seçildi’
Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü şunları söyledi:
“Filmde bizleri en çok zorlayan konu casting oldu. Kıvanç ve İlker’in bebekliklerinden bugüne gelene kadar benzerlerinin bulunması için toplam 3.500 cast arasından seçim yapıldı.
Filmde geçen dönemlere ait detaylar da ince ince çalışıldı. Hastanedeki Bebek Odasındaki beşiklerin kırmızı kurdelelerinden, 80’lere ait okul çantasına, önlük ve yakasından, sünnetteki nazarlığın Urfa’dan özel olarak getirtilmesine kadar herşey aslına uygun üretildi. Mekanlar özel seçildi.”

‘Kıvanç 2 milyon $ aldı’ iddiası
‘Kuzey Güney’ dizisiyle yükselişini sürdüren Kıvanç Tatlıtuğ, Magnum’un ardından Akbank’ın reklam yüzü oldu. Tatlıtuğ’a oyuncu İlker Ayrık eşlik ediyor. ‘Kuzey Güney’ dizisinden bölüm başına 40 bin TL ücret aldığı bilinen Tatlıtuğ’un reklam için 2 milyon dolar alacağı konuşuluyor.

Avşar 1.5 milyon $ almıştı
15 yıl sonra ilk kez lisans alarak faaliyete geçen Odeabank’ın reklamlarında oynayan Hülya Avşar, 1.5 milyon dolara, Vakıfbank’ın ardından bu sezon ING Bank reklamlarında oynayan Acun Ilıcalı’nın 1 milyon dolara, Vakıfbank Paraf Kart reklam yüzü Murat Boz’un 1 milyon liraya, İş Bankası reklamlarında Servet Beyi canlandıran Cem Yılmaz’ın 2 yıl için 5 milyon dolara imza attıkları gündeme gelmişti.
Yeniden Denizbank reklamlarında rol alan ve 10’u aşkın film çeken Beyazıt Öztürk’ün 3 milyon dolara anlaşma yaptığı biliniyor. Şafak Sezer’in ise Finansbank reklamından 1.5 milyon dolar aldığı gündeme gelmişti. n MAGAZİN SERVİSİ