16.11.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
Passolig kart sahibi olanların sayısı her geçen gün artarken, kart üzerinde logosu bulunan kulübün maçları dışındaki karşılaşmalara da aynı kartla giriş yapan sayısı da yükseldi.
2013-14 son haftalarında başlayan elektronik bilet sisteminde 46 farklı logolu Passolig Kart bulunuyor. Bu sistemle ev sahibi takım tribünlere toplam 1 milyon 621 bin 110 turnike geçisi yapılırken bunun %5.8’lik kısmına denk gelen 93 bin 953’lük kısmı başka logolu kartlarla gerçekleşti.
Bu kartlar arasında en çok kullanılanı TFF-Logosuz kart oldu. Bu kartla ev sahibi takımın tribünlerine 29 bin 375 giriş yapıldı. Passolig Kart sayısında 622 bin ile zirvede yer alan Galatasaray’ın tribünlerine bu sezon 46 farklı logolu kartın tamamı da giriş yaptı. Fenerbahçe’nin sahası olan Ülker Stadyumu’nda Fethiyespor, Beşiktaş’ın ev sahibi olduğu Vodafone Park’ta da Fethiye’nin yanı sıra 1461 Trabzon logolu kart henüz kullanılmadı.
Farklı logolu kartların maçlara giriş oranı Galatasaray’da %4.7, Fenerbahçe’de %3.4, Beşiktaş’ta %3.2, Trabzonspor’da %2.7, Başakşehir maçlarında ise bu oranın %25.7 olması dikkat çekiyor.
Passolig Genel Müdürü Ceyhun Kazancı konuyla ilgili, “Rakamlar azımsanmayacak sayıda insanın farklı logolu kartlarla statlara girdiğine ışık tutuyor. Umuyoruz ki seyirci sayısında yakaladığımız olumlu ivme daha da devam edecek” dedi.