Şirketlerin satışlarını arttırmak için reklamlarında bebekleri kullanmasını eleştirmeyi amaçlayan Amerikalı sanatçı Dietrich Wegner, bebek fotoğraflarına şirket logolarından ‘dijital dövme’ yaptı. Carrie Secrist sanat galerisinde sergilenecek projede Lego, Apple , Gap, Sonny gibi markaların logoları kullanıldı. Seri, çocukların kimliklerinin zaman içinde nasıl değiştiğini anlatıyor. Bebeklerin üzerinde görülen dövmeler, özel bir bilgisayar programıyla, sonradan üzerlerinde çizilmiş. Sanatçının dikkat çekmek istediği nokta, küçük çocukların hedef alındığı reklamlar. Firmalar gittikçe daha genç kitleleri hedef alıyor ve bu yüzden çocukların yılda yaklaşık 40 bin reklama maruz kaldığı belirtiliyor. Wegner, fotoğraflarıyla bebeklerin küçük reklam panoları gibi algılanmalarını eleştiriyor. ABD’nin Pennsylvania eyaletinde yaşayan sanatçı, görüntülerin kimliklerimizin nasıl evrimleştiği ve bunları nasıl ifade ettiğimize dair bir derin meditasyon çalışması olduğunu söylüyor. Dietrich Wegner kendi internet sayfasında ‘güvenli ve rahatsızlık verici, küçük düşürücü ve çok güzel’ çalışmalar yaptığını ifade ediyor.