12.01.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:
DIŞ HABERLER
Chanel, Versace, Dolce&Gabbana, Yves Saint-Lauren gibi dev markalar, ilkbahar yaz kampanyasında tanınmış ve deneyimli modellerle çalışmayı tercih etti. Zira, 50’ler trendlerinin ve daha feminen çizgilerin yeniden moda olması, tasarımcıları daha olgun yüzler aramaya itti.
RİSK İSTEMİYORLAR
DONNA Karan’ın Adriana Lima’yı (30), Versace’nin Gisele Bündchen’ı, Dolce & Gabbana’- nın Monica Belluci’yi (47) seçmesi, moda dünyasında büyük bir değişim yaşandığının kanıtı görülüyor. Küçük yaştaki modeller yüzünden kampanyaları tepki gören markalar bu riske girmek istemiyor. En son Miu Miu 14 yaşındaki mankenle çalışınca tepki çekmişti.