Gündem Artık podyum olgunların

Artık podyum olgunların

12.01.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:

DÜNYACA ünlü markalar, henüz 20 yaşına bile basmamış yeni yüzleri kullanarak hazırladıkları kampanyalarında artık olgun mankenlere yer vermeye başladı

Artık podyum olgunların

Chanel, Versace, Dolce&Gabbana, Yves Saint-Lauren gibi dev markalar, ilkbahar yaz kampanyasında tanınmış ve deneyimli modellerle çalışmayı tercih etti. Zira, 50’ler trendlerinin ve daha feminen çizgilerin yeniden moda olması, tasarımcıları daha olgun yüzler aramaya itti.

RİSK İSTEMİYORLAR
DONNA Karan’ın Adriana Lima’yı (30), Versace’nin Gisele Bündchen’ı, Dolce & Gabbana’- nın Monica Belluci’yi (47) seçmesi, moda dünyasında büyük bir değişim yaşandığının kanıtı görülüyor. Küçük yaştaki modeller yüzünden kampanyaları tepki gören markalar bu riske girmek istemiyor. En son Miu Miu 14 yaşındaki mankenle çalışınca tepki çekmişti.