Yerli ve yabancı turistlerin en çok tercih ettikleri tatil beldelerinden Marmaris’teki bir pansiyon işletmecisinin, bir seyahat sitesi üzerinden eleştiri yapan müşterilerine hakarete varan şekilde cevap vermesi sosyal medyada büyük tepki çekti. Olayla ilgili konuşan otel işletmecisi Naci Kahraman, “Oradaki tüm yorumlar bana ait. Müşteriler verdikleri para ile 5 yıldızlı otel konforu bekliyor” dedi.
Türkiye’nin en çok turist çeken tatil beldelerinden Marmaris’teki 2 kişilik oda ve kahvaltı ücreti 75 lira olan “Club Sunset
Apartments”ta kalan tatilcilerin “booking.com”da yaptığı yorum ve eleştirilere dayanamayan otel işletmecisi Naci Kahraman, müşterilerine hakarete varan cevaplar verdi. Hakan isimli bir kullanıcının “Sabaha kadar odada böceklerle savaştık” yazması üzerine “Bizim otelde böcek yok, sen bavullarını gelirken kontrol ettin mi, evindeki böcekler çantanın içine girmişler mi?” cevabını veren işletmeci Kahraman, “Berbat” yorumunu yapan Gül adlı bir kullanıcıya da “Berbat olan nedir Gül hanım? Ayrıca odamızdaki bardakları neden çantanıza koyup götürmüşsünüz, evinizde bardak mı yok?” diye karşılık verdi.
5 yıldız konforu istiyor
Sosyal medyada tepki çeken cevaplarıyla ilgili Milliyet’e konuşan Kahraman, şunları söyledi:
“10 senedir bu otelin işletmeciliğini yapıyorum. İlk kez bu tarz eleştirilerle karşılaştık. Müşterilerimiz ‘odamız pis’ dediğinde temizlemeyip değiştirmediysek bu bizim suçumuz olurdu ama hiçbir şey söylemeden internette işletmemizi kötülemeleri doğru değil. Beni sinirlendiren de bu oldu. Müşteriler verdikleri parayla 5 yıldızlı bir otelde olacak imkânları bekliyor. Yapılan yorumların tamamı haksız. Pansiyona gelen birisi almış bardakları götürmüş sonra da oteli kötülüyor. Bu kişiler art niyetli. Bu ücrete bu imkânları sağlayabiliyoruz. Beğenmeyen lüks otellere gitsin.”