Şirket Haberleri
31.01.2018 - 17:37 | Son Güncelleme: 31.01.2018-17:41

Hava sıcaklıkları baharlık ürün satışını artırdı

Morhipo.com verilerine göre, hava sıcaklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi nedeniyle baharlık ürün satışı yüzde 60 arttı.

Sitene Ekle

AA

Morhipo.com verilerine göre, hava sıcaklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi nedeniyle baharlık ürün satışı yüzde 60 arttı.

Morhipo.com'dan yapılan açıklamaya göre, hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üstünde seyretmesi kıyafet alışverişlerini de etkiledi. Morhipo.com verilerine göre, 1 Kasım 2016-19 Ocak 2017 ile 1 Kasım 2017-19 Ocak 2018 dönemleri kıyaslandığında baharlık ürün satışı yüzde 60 arttı.

Kalın palto, uzun kaban, kar montları ve çizmeleri gibi ürünler soğumayan havaların etkisinde kalarak, daha az tercih edildi. Kış modasının vazgeçilmez parçalarının yerini sonbahar dış giyim ürünleri aldı.

Sonbaharın en şık ve klasik parçası olan ceketler, trençkotlar, deri ve jean montlar havaların soğumamasıyla birlikte kış mevsiminde de çok satıldı. Morhipo.com ekibi, müşteri talebi nedeniyle bu ürünleri daha uzun süre satışta tuttuklarını belirtti.

JEAN MONTLARDA YÜZDE 355'LİK ARTIŞ

Jean montlardaki satış rakamları söz konusu dönemde yüzde 355’lik bir artış gösterdi. Ceketlerde yüzde 109, trençkotlarda yüzde 40, deri montlarda yüzde 21 ve hırkalarda yüzde 27 daha fazla satış gerçekleşti. Öte yandan, kayak montlarında yüzde 40 paltolarda ise yüzde 1 bir düşüş yaşandı.

Havaların değişken olduğu bugünlerde kıyafetlerde dengeyi sağlayabilmek önemli oluyor. Kalın tek bir kıyafet yerine gün içerisinde daha rahat ettiren katman stili en iyi çözüm olarak öne çıkıyor. Bu stile uyanlar en çok oversize ürünlere, gömleklere, hırkalara ve tişörtlere yöneliyor.


Etiketler: giyim, baharlık
©Copyright 2018 Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.
İlginizi ÇekebilirX