31.10.2014 - 11:36 | Son Güncellenme:
‘a video desteği 2013 yılının Haziran ayında getirilmişti ancak o günden beri şirket ilk kez videolardan reklam geliri elde edecek bir yenilik yaptı. Videoların resimlere nazaran daha çok şey anlatacağını ve reklam verecek firmalar içinde daha çok ilgi çekeceğini düşünen sonunda alımına ve yayımlanmasına başladı.
Şirketin yaptığı bu yeniliğe reklam vermek isteyen firmaların tepkisi de gecikmedi. gibi dev şirketler yayınlamak için hazırlıklara ve çalışmalara başladı bile. Hatta bu reklamlardan bazıları hazır. Verilen bilgilere göre Instagram’a eklenen video reklamlar şirket tarafından titizlikle inceleniyor ve istenmeyen durumların yaşanmasına hızlıca engel olunuyor.
Tumblr ve Twitter ‘ın son zamanlardaki çalışmaları üzerine Instagram ‘dan da böyle bir adım beklense de kimse bu kadar hızlı bir çalışmaya imza atılmasını beklemiyordu. Yeni reklam anlayışı ile bakalım Instagram hedeflediği başarıyı yakalayabilecek mi?