İstanbul İstanbul Buluşmaları, Qnb Finansbank'a İki Stevie Ödülü Getirdi

İstanbul Buluşmaları, Qnb Finansbank'a İki Stevie Ödülü Getirdi

01.03.2017 - 13:50 | Son Güncellenme:

QNB Finansbank, Yılın Dış Pazarlama Programı kategorisinde Gümüş, Yılın Teşvik, Ödüllendirme, Farkındalık Sağlayıcısı kategorisinde Bronz Stevie ödüllerinin sahibi oldu

İstanbul Buluşmaları, Qnb Finansbanka İki Stevie Ödülü Getirdi

İSTANBUL (AA) - QNB Finansbank, "İstanbul Buluşmaları" organizasyonuyla Stevie Business Awards'ta "Yılın Dış Pazarlama Programı" kategorisinde Gümüş, "Yılın Teşvik, Ödüllendirme, Farkındalık Sağlayıcısı" kategorisinde ise Bronz Stevie ödüllerinin sahibi oldu.

Haberin Devamı

QNB Finansbank'tan yapılan açıklamaya göre bankanın müşterileriyle iletişim çalışmaları kapsamında seyahat yazarı, tarihçi ve profesyonel rehber Saffet Emre Tonguç ile birlikle düzenlediği "İstanbul Buluşmaları", 60'tan fazla ülkeden binlerce projenin değerlendirildiği, Amerika'nın en prestijli organizasyonlarından biri olan Stevie Business Awards'ta ödüle layık bulundu.

QNB Finansbank, Yılın Dış Pazarlama Programı kategorisinde Gümüş, Yılın Teşvik, Ödüllendirme, Farkındalık Sağlayıcısı kategorisinde Bronz Stevie ödüllerinin sahibi oldu.

QNB Finansbank müşterilerine özel olarak tasarlanmış İstanbul Buluşmaları, iki gün boyunca katılımcılara kültür gezisi ve keyif deneyimi sunuyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen QNB Finansbank Kurumsal ve Ticari Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ömür Tan, "İstanbul Buluşmaları"nda İstanbul'un en özel mekanlarına Saffet Emre Tonguç'un rehberliğinde iki günlük bir tur gerçekleştiğini ve bu esnada müşterilerle yakın temasta bulunarak görüş ve önerilerini dinleme fırsatı bulduklarını bildirdi.

Haberin Devamı

Daha önce düzenlenen 2015 yılındaki dört buluşmada 200, 2016'daki altı buluşmada ise 300 müşteriyle bir araya geldikleri bilgisini veren Tan, şunları kaydetti:

"Müşterilerimizle iki gün süren beraberliğimizde farklı sektör ve şehirlerden müşterilerimizin İstanbul'un en özel kültürel ve tarihi alanlarını ziyaret etmesinin yanında kendi aralarında da iletişimlerini sağlayan bir platform işlevi görüyoruz. İki gün gibi oldukça uzun bir sürenin sadece bir saatinde bankamızın ürün ve hizmetleri hakkında kendilerine bilgi veriyor, onun dışında tamamen sofistike, hayat boyu hafızalarda kalacak bir deneyim yaşamalarını sağlıyoruz. Bu çalışmamızın Stevie Business Awards gibi prestijli bir ödüle layık görülmesinden gurur duyduk."