Ege Kalitenin anahtarı mutlu çalışan

Kalitenin anahtarı mutlu çalışan

29.10.2018 - 21:20 | Son Güncellenme:

DCS Çağrı Merkezi, e-ticaret, tekstil ve lojistik sektörlerinde 800 personelle hizmet veriyor. Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Soybaş, “Hem Avrupa ile çalışıyoruz hem de Avrupa standartlarında imkanlar sunuyoruz” dedi

Kalitenin anahtarı mutlu çalışan

1995 yılında İzmir’de kurulan, 30 şube ve 800 personelle Avrupa’nın önde gelen şirketlerine hizmet veren DCS Çağrı merkezi, çalışanlarına sunduğu imkanlarla da öne çıkıyor. Türkiye’de 25, Bosna, Polonya, Çek Cumhuriyeti, Tunus ve Berlin’deyse beş şubesi bulunan şirket, aynı zamanda Avrupa’yla çalışan en büyük çağrı merkezi konumunda bulunuyor.

Haberin Devamı

“İnsanlar çağrı merkezinde çalışmak istemiyor” diyen DCS Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Soybaş, hem Avrupa ile çalıştıklarını hem de Avrupa standartlarında imkanlar sunduklarını belirtti.

Türkiye’deki çağrı merkezlerinden çalışma şartları açısından ayrıldıklarını dile getiren Soybaş, sözlerini şöyle sürdürdü:

Sırt ağrıları için masör

“Çalışanlar sürekli masada oturmaktan boyun ve sırt ağrısı çekiyor. Bu sorun için masör çalıştırıyoruz. Kapalı ortamda çalışıldığı için havalandırma sistemine de büyük önem veriyoruz. Çalışanların sağlıklı beslenmesi için kendi mutfağımızda, 3 öğün ücretsiz taze yemek çıkarıyoruz. İş yeri doktorumuz var. Çalışanların kendini buraya ait hissetmelerine çok önem veriyoruz. Personelin çoğu kadın ve kadınlara pozitif ayrımcılık uyguluyoruz. Sosyal problemleri olan kadın çalışanlarımıza her anlamda destek veriyoruz.”

Haberin Devamı

Çağrı merkezlerinin geleceğin işi olacağını da dile getiren Soybaş, “Sosyal medya ile çağrı merkezlerinde iş potansiyeli arttı. Müşterilerimizin sosyal medya hesaplarını da biz yönetiyoruz. İleride sektörde ciddi bir değişim yaşanacak” bilgisini verdi. DCS’de çalışanların anadil seviyesinde yabancı dil bildiğini de sözlerine ekleyen Soybaş, “Yurtdışından dönenler için harika bir iş imkanı sunuyoruz” dedi.