07.10.2017 02:30 | Son Güncelleme: 07.10.2017-1:15
EKONOMİ SERVİSİ

Kimliğini yeniledi hazır mısın diyecek

Vodafone, yeni marka kimliğini duyururken, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 36 ülkede yeni slogan belirledi. Türkiye’deki yeni sloganı ‘Gelecek heyecan verici. Hazır mısın?’ şeklinde

Vodafone, dünyada faaliyet gösterdiği 36 ülkeyle beraber Türkiye’de de marka konumlandırma stratejisini, sloganını ve görsel kimliğini yenilediğini duyurdu. Operatör, 2009 yılından beri de ilk kez marka kimliğinde bir değişime gitti. Şirketin ‘The future is exciting. Ready?’ olarak belirlenen yeni sloganı, Türkiye’de ‘Gelecek heyecan verici. Hazır mısın?’ şeklinde kullanılacak. Yeni görsel kimlikte ise 1998 yılında yaratılan ve Vodafone’un simgelerinden biri haline gelen logosu, eskisine göre daha vurgulu bir biçimde kullanılacak. 

Vodafone Türkiye CEO’su Colman Deegan, bütün Vodafone ülkeleri için heyecan verici bir döneme girildiğini belirterek, “Gelecek hakkında iyimser olmak için pek çok nedenimiz olduğuna inanıyoruz. Bilim ve teknoloji alanında yaşanan inovasyonlar toplumsal gelişimi son derece olumlu yönde etkiliyor. Vodafone olarak yıllardır dünyanın dört bir yanında milyonlarca insanın yaşam kalitesini yükselten ve iş yapış biçimlerini dönüştüren yeni teknolojiler sunmanın gururunu yaşıyoruz.

Yeni sayfa açılıyor

Yeni marka konumlandırmamızla da yeni trendlerin yeniden şekillendirdiği dünyamızda müşterilerimizin ve toplumların uyum sürecine ve başarısına destek olmayı hedefliyoruz” dedi.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy da, hem Vodafone’un 33 yıllık tarihinde, hem de sektörde yeni bir sayfa açmanın heyecanını yaşadıklarını dile getirerek, “Dijitalleşmeyi mümkün olduğu kadar çok insanın hayatına entegre edecek, dijital bağlantılı yaşamı bireyler ve kurumlar için kolay ve erişilebilir kılacak yenilikçi ürün ve servisler sunmaya odaklanıyoruz. Şimdi de yeni marka kimliğimizle dijitalleşme vizyonumuzda yeni bir açılıma giderek müşterilerimize geleceğin teknolojileri konusunda ‘dijital yol arkadaşlığı’ yapmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

17 ülkeden 30 bin kişiyle araştırma...

Vodafone’un marka konumlandırma stratejisi ve Reklam kampanyaları kapsamlı araştırma ve konsept testlerinin ardından geliştirildi. Aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 17 ülkeden 30 bine yakın kişinin görüşleri alındı.

Vodafone, insanların geleceğe dair iyimser bakış oranını anlamak için 14 ülkede yaklaşık 13 bin kişiyle bir kamuoyu araştırması da yaptırdı. YouGov tarafından yürütülen araştırmada çıkan sonuçların bazıları şöyle:

Her yaştan insan, önümüzdeki 20 yılda yaşanacak teknolojik inovasyonun gelecek üzerinde olumlu etkileri olacağına inanıyor.

Gelecek hakkında en iyimser olanların 18-24 yaş arasında olduğu görülüyor. Araştırmaya katılan gençlerin %62’si, yaşam standartlarının 20 yıl sonra bugüne kıyasla çok daha iyi olacağını düşünüyor.

Tüm yaş gruplarından katılımcılar hem kendilerinin hem de çocuklarının yaşam standartlarının bundan 20 yıl sonra çok daha iyi olacağına inanıyor.

 

Bu habere ifade bırak
  • 0Mutluyum
  • 0Şaşkınım
  • 0Kararsızım
  • 0Kızgınım
  • 0Üzgünüm
Toplam Oy0