Ekonomi KOMPLE İÇECEK ŞİRKETİ OLACAK

KOMPLE İÇECEK ŞİRKETİ OLACAK

02.03.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Coca-Cola Operasyonlar Başkanı (COO) James Quincey, New York Tüketici Analist Grubu (CAGNY) konferansında yaptığı konuşmasında, Coca-Cola’nın büyüme stratejisi ve iş yapış modelini değişen tüketici tercihleri ve satın alma alışkanlıkları doğrultusunda yeniden şekillendirerek komple bir içecek şirketine dönüşeceğini belirtti.

KOMPLE İÇECEK ŞİRKETİ OLACAK

1 Mayıs’tan itibaren İcra Kurulu Başkanı (CEO) görevini üstlenecek olan Quincey, şirketin büyüyen farklı kategorilerde az şekerli ya da şekersiz seçenekleri ve yeni içeçekleri de barındıran “tüketici odaklı” markalar oluşturup piyasaya sürerek, satış hacmi yerine değer odaklı büyümeyi hızlandırmaya odaklanacağını belirtti.

Quincey, “Coca-Cola Markası her zaman Coca-Cola Şirketi’nin kalbini ve ruhunu oluşturacak, ama şirket ana markasını geçti. Şirketin ana markasından daha büyük olması gerekiyor... Aynı zamanda, portföyümüzdeki milyar dolarlık markaların sayısını arttırmak için daha küçük şirketlere yatırım yapmaya ve şirket satın alımlarına da devam edeceğiz” dedi.