Ekonomi Mağaza sayısını 900’e çıkarıyor

Mağaza sayısını 900’e çıkarıyor

23.11.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

Samsung, Türkiye’de mağaza sayısını üç katına çıkartmak için harekete geçti. Firma, 2018 sonuna kadar 300 olan mağaza sayısını 900’e çıkaracağını açıkladı.

Mağaza sayısını 900’e çıkarıyor

Samsung Tüketici Elektroniği Satış ve Pazarlama Direktörü Mert Gürsoy, Edirne’den Gaziantep ve Cizre’ye kadar birçok şehirde 130 mağaza açarak mağaza sayılarını 300’e çıkardıklarını söyledi. Gürsoy, “Bayi kanalını ve distribütör ağını geliştireceğimiz yeni hibrit kanal yapısı ile mağaza sayımızı 2018 yılı sonuna kadar 3 kat artırarak 900’e çıkaracağız. Bu mağazaların 450’si doğrudan Samsung tarafından, kalanı ise distribütörler tarafından yönetilecek” dedi.

Dünyanın son yıllarda politik ve ekonomik olarak zor bir dönemden geçtiğini anımatan Gürsoy, Samsung’un önümüzdeki yıllarda da teknoloji sektörüne liderlik etmek için bu dönemi fırsat olarak gördüğünü ve yatırımlarını hızlandırdığını söyledi.

Gürsoy, giyilebilir teknolojiler, nesnelerin internetine uyumlu ürünler, sanal gerçeklik ve yapay zeka teknolojilerine liderlik etmek üzere dünyanın önemli teknoloji şirketleri Viv, NewNet ve Harman Group gibi şirketleri hızla bünyelerine kattıklarını ve katmaya devam edeceklerini de aktardı.

Mert Gürsoy, dünya ve Türkiye’nin içinden geçtiği duruma karşın bu yıl televizyon sektörünün TL bazında yüzde 3 büyüdüğünü de belirterek, beyaz eşyanın ise TL bazında yüzde 20 büyüdüğünü, beyaz eşyada adetsel büyümenin ise yüzde 9 oranında olduğu bilgisini verdi.

Pazar payı artacak

Türkiye’deki hedeflerini büyüttüklerini de belirten Gürsoy, “Türkiye’de yüzde 23 pazar payını yüzde 33’e taşıyarak liderliğimizi pekiştireceğiz ve rakiplerle aramızdaki farkı açacağız. Kanalda da ortak pazarlama çalışmaları yapacağız. Zincir kanalında payımızı yüzde 40’a çıkaracağız” dedi.