17.12.2017 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye, kahve tüketimi artışında 2012 yılından beri yakaladığı yüzde 10’luk büyüme ile öne çıkan pazarlar arasında. Toplam tüketim miktarlarına bakıldığında ise kahve sektörü Türkiye’de henüz gelişmesini sürdürüyor.
Genç ve dinamik nüfus ve toplumun tüketim alışkanlıklarını belirleyici etkisi göz önüne alındığında Türkiye, uluslararası firmalar için de bir cazibe merkezi haline geliyor. Son olarak 3. nesil kahve dükkanlarının anavatanı olan ve bu anlamda adeta sokak kültürünün kitabını yazmış İngiltere’den “Drury Tea&Coffee” Türkiye pazarına girdi. Drury Tea&Coffee’nin müşteri portföyünde Quilon, Le Gavroche, Le Manoir aux Quat‘ Saisons, The Fat Duck ve Gordon Ramsay gibi birok Michelin yıldızına sahip üst düzey restaurantlar bulunuyor.
İstikrarlı büyüyecek
Drury Tea&Coffee Türkiye, öncelikli olarak misafirlerine istikrarlı bir şekilde “gurme” kahveler sunmak isteyen işletmeleri hedefliyor. Şirketin Türkiye ayağı, işletmelere barista eğitimleri, ekipman danışmanlığı ve satışı konularında da servis veriyor. Drury Tea & Coffee Türkiye, 2018’in ikinci çeyreği itibarı ile marka ismi kullanım hakkını vermek sureti ile “franchise” çalışmalarına da start veriyor olacak.