Son dakika müşteri haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan müşteri gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan müşteri haber sayfamızda...
START Stajım için başvurular başladıTürk Telekom, gençlerin kariyer yolculuğuna güçlü bir başlangıç yapmalarını desteklemek amacıyla hayata geçirdiği “START Stajım” programında başvuru sürecinin başladığını duyurdu.
İngiliz boksörün dehşeti yaşattığı taksici konuştuEyüpsultan'da taksi şoförü Kadir Biçer, aracına aldığı İngiliz müşteri tarafından darbedilen taksi şoförü Kadir Biçer konuştu. Biçer, "Öncesinde bir tartışmamız olmadı. Bir yolcu seni rahatsız ettiyse indirirsin arabadan. Bu adamla ilgili hiçbir şey olmadı. Isırmaya öpmeye başladı. Elini gözüme sokmaya, yırtmaya çalıştı" dedi.
Aktif büyüklüğü 3.5 trilyon liraya ulaştıTürkiye Garanti Bankası A.Ş. 31 Mart 2025 tarihli finansal tablolarını açıkladı. Banka’nın konsolide finansal tablolarına göre, yılın ilk 3 ayında net kârı 25 milyar 398 milyon 699 bin TL oldu. Aktif büyüklüğü 3 trilyon 498 milyar 288 milyon 811 bin TL seviyesinde gerçekleşirken, ekonomiye nakdi ve gayri nakdi krediler aracılığıyla sağladığı destek ise 2 trilyon 602 milyar 582 milyon 394 bin TL oldu.
Rekabet Kurulu, üç hazır beton şirketine ceza verdiRekabet Kurulu, Edirne'nin Keşan ilçesinde hazır beton üretimi ile satışı alanında faaliyet gösteren üç şirkete uzlaşma sonucu 10,2 milyon lira idari para cezası kesilmesini kararlaştırdı.
Eyüpsultan'da dehşet! İngiliz boksörün taksiciyi darbettiği anlar ortaya çıktıEyüpsultan'da taksi şoförü Kadir Biçer, aracına aldığı İngiliz müşteri R.K. tarafından darbedildi. Boksör olduğu öğrenilen R.K. tarafından ağır yaralanan Biçer hastaneye kaldırıldı. Biçer'in yoğun bakımda tedavisi devam ederken, saldırı anlarının güvenlik kamerası görüntüleri ortaya çıktı.
Eyüpsultan'da dehşet! İngiliz boksörün taksiciyi darbettiği anlar ortaya çıktıEyüpsultan'da taksi şoförü Kadir Biçer, aracına aldığı İngiliz müşteri R.K. tarafından darbedildi. Boksör olduğu öğrenilen R.K. tarafından ağır yaralanan Biçer hastaneye kaldırıldı. Biçer'in yoğun bakımda tedavisi devam ederken, saldırı anlarının güvenlik kamerası görüntüleri ortaya çıktı.
Vodafone Busıness, Tech Connect’te geleceğin teknoloji çözümlerini lanse ettiİşletmelerin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone Business, 5G, IoT, bulut teknolojileri, yapay zekâ, bağlantılı dünya ve güvenlik gibi kritik konuların masaya yatırıldığı Türkiye’nin en büyük teknoloji buluşmalarından biri olan Tech Connect’te yeni teknolojilerini de lanse etti. Red Konsol, TechBot ve Robin Hood AI inovasyonlarını ve yenilenmiş servislerini duyuran Vodafone Business, deneyim alanlarında bu teknolojilerini katılımcılara birebir olarak deneyimletti.
Garanti BBVA Mobil Yenilendi: Daha Kolay, Kişiye ÖzelDijital bankacılıkta öncü Garanti BBVA, müşterilerinin hayatını daha da kolaylaştırmak amacıyla Türkiye’nin en sevilen mobil bankacılık uygulamalarından biri olan Garanti BBVA Mobil’i yeniledi. Yeni tasarımıyla sade ve kullanıcı dostu bir arayüz sunan uygulama, kişiselleşmiş bir deneyim ile finans yönetimini daha verimli hale getiriyor.
Abdi Serdar Üstünsalih yeniden Vakıfbank Genel Müdürü seçildiVakıfBank’ın 71. Olağan Genel Kurul toplantısı, 24 Nisan 2025 tarihinde İstanbul Finans Merkezi’nde bulunan Genel Müdürlük binasında gerçekleştirildi. Toplantıda, Abdi Serdar Üstünsalih yeniden Yönetim Kuruluna seçilirken, Genel Müdürlük görevine de devam etmesi kararlaştırıldı.
‘VakıfBank’ta güçlü büyüme devam edecek’VakıfBank’ın 71. Olağan Genel Kurul toplantısı, 24 Nisan 2025 tarihinde İstanbul Finans Merkezi’nde bulunan Genel Müdürlük binasında gerçekleştirildi. Toplantıda, 2019 yılından bu yana Genel Müdürlük koltuğunda bulunan Abdi Serdar Üstünsalih’in görevine devam etmesi kararlaştırıldı.
Elektrik dağıtım şirketleri yeni yatırım dönemine hazırlanıyorElektrik dağıtım sektöründe 2026-2030 yıllarını kapsayacak 5 yıllık tarife dönemi hazırlıkları hız kazanırken şirketler reel yatırım teklifiyle sürece girmek için çalışmalarını yoğunlaştırdı.
ICT Day 2025 İstanbul’da düzenlendiHuawei, İstanbul’da düzenlediği Huawei ICT Day 2025 etkinliğinde; yapay zekâ, bulut, 5G ve IoT çözümleriyle endüstriyel dijital dönüşümün geleceğini ele aldı. Kurumların dijital çağa uyumuna ışık tutan etkinlik, üç ayrı sektörel zirveyle tamamlandı.
İstanbul'da depremden yeni görüntüler: Bayılan müşterisini kurtardıİstanbul Silivri açıklarında dün saat 12.49'da meydana gelen ve 13 saniye süren 6.2 büyüklüğündeki deprem anları hem cep telefonu hem de güvenlik kameralarına yansıdı. Depreme çocuğuyla yakalanan bir anne korkan çocuğunu uzun süre sarılarak teselli etti. Bir iş yerinde çalışan iki kadın ise deprem sırasında birbirlerine sarıldı. Başka bir görüntüde ise, Esenler'de bir kafede oturan müşteri korkudan baygınlık geçirdi. Kafede garsonluk yapan 23 yaşındaki Murathan Karakuzu sarsıntıya rağmen içeri girip bayılan müşteriyi kucaklayarak dışarı çıkardı.
Putin'in Trump'a gönderdiği gizemli hediye ortaya çıktıMart ayında Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Donald Trump'a ABD başkanının gizemli bir portresini hediye etti. Sır gibi saklanan tablo kamuoyuna ilk kez gösterildi.
Sürdürülebilir enerji kritikEnerji sektörünün sürdürülebilir bir gelecek için kritik öneme sahip olduğunu vurgulayan Koray Erdoğan, sigorta çözümleri sunmanın yanı sıra, yenilenebilir enerji dönüşümüne de katkı sağlamak amacında olduklarını vurguladı.
Kadın girişimciye güçlü destekAkbank, işletme sahibi ve girişimci kadınların değişen ihtiyaçlarına yanıt sunmak hedefiyle Kadın KOBİ Paketi’ni yeniledi. Güçlenen hizmet paketiyle banka finansmana erişimi kolaylaştıran, mentörlük ve eğitim fırsatları sunan kapsamlı çözümlerini devreye aldı.
Hopi’de iki üst düzey atamaHopi Satış ve Ticari İş Ortakları Genel Müdür Yardımcılığı görevine Gamze Bektaş’ın, Bilgi Teknolojileri ve Ürün Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı pozisyonuna ise Murat Taşbaş’ın getirildiği açıklandı.
Ugi üretken yapay zekâ ile yenilendiGaranti BBVA, yapay zekâ teknolojilerindeki öncü çalışmalarıyla müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Garanti BBVA Mobil’deki akıllı asistan Ugi, yapay zekâ tabanlı büyük dil modelleri (LLM) ile yenilendi. Üretken yapay zeka altyapısıyla geliştirilen Ugi, belirli konu başlıklarında standart yanıtlar vermeden, bankanın veri kaynağındaki bilgileri tarayarak, müşteriye özel, dinamik ve hiper-kişiselleştirilmiş çözümler sunuyor.
Müşteri ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.