Fenerbahçe O sene bu sene!

O sene bu sene!

24.02.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

2012-2013'te 500 bin forma satan Fenerbahçe, rekorunu bu sezon daha da yukarı çıkarmayı hedefliyor.

O sene bu sene

SENAD OK

Haberin Devamı

Şu ana kadar 300 bin rakamına ulaşan sarı-lacivertli kulüp, takımın UEFA Avrupa Ligi’nde yoluna devam etmesi ve hatta finale yükselmesi halinde bu rakamı en az ikiye katlayacak. Taraftarın yüzde 30’unun aldığı formaların arkasına Robin Van Persie ismini yazdırdığı, ikinci tercihin ise yüzde 15 ile diğer yıldız Nani olduğu öğrenildi.

Fenerbahçe, bu sezon forma satışında yeni bir rekor kırabilir. 2012-13’te 500 bin forma satan sarı-lacivertli kulüp, bu sezon kendi başarısını geçmeye oldukça yaklaştı. Bunun gerçekleşmesi için UEFA Avrupa Ligi’nde devam etmek oldukça önem taşıyacak. Rekorun kırıldığı sezon Fenerbahçe, ligi 10 puan geride ikinci sırada tamamlasa da Avrupa’daki başarısı sayesinde adeta forma yetiştirememişti.

Haberin Devamı

Sarı-lacivertliler, o sezon yarı finalde Benfica’ya elenmiş ve finalin kapısından dönmüştü. Bu sezon şimdiden 300 bin forma sayısına ulaşan Fenerbahçe bu kez final oynayarak bu rakamı en az ikiye katlamanın hesaplarını yapıyor.

Lokomotiv Moskova ile oynanan son 32 turu ilk maçında 2-0’lık avantajlı bir skor elde edilmesi, yönetimi ve Fenerium yetkililerini bir hayli sevindirdi. Takımın bu turu geçip son 16 takım arasına kalması ve finale adım adım yürümesi üç sezon önce olduğu gibi forma satışlarına doğrudan yansıyacak.

EN ÇOK RVP

Şu ana kadar 250 bin Fenerium, 50 bin de Adidas mağazalarında satılan formalardan en çok ilgi göreni “Robin Van Persie” ismini taşıyanlar oldu.

Mağazalarda teşhir amaçlı satılan formalar dışında hazır, ismi yazılı çok fazla forma bulunmuyor. Taraftarlar formayı alıp ardından istediği futbolcunun ismini yazdırıyor. 139 lira olan formanın fiyatı bu işlemin ardından 155 liraya çıkıyor.

Satılan formaların yaklaşık %30’unun arkasına Robin Van Persie’nin ismi yazdırılıyor. Taraftarların ikinci tercihi %15 ile Luis Nani oldu.

Sarı-lacivertli kulüpte hem lig hem de Avrupa’daki olası başarılar için birçok proje üretildi. Fenerium’larda Türkiye ve Avrupa’daki başarılı olunmasının ardından çıkarılacak ürünler ile ilgili hazırlıklar büyük ölçüde tamamlandı.

Haberin Devamı

Ancak üretime geçilmedi. Kupa kaldırıldıktan, başarı geldikten sonra tasarımları yapılan ürünlerin en geç 48 saat içinde reyonlarda taraftarla buluşması için bir takvim hazırlandı. Kulüp kesinlikle bu takvime göre hareket edecek.