04.03.2007 - 00:00 | Son Güncellenme:
"Direksiyon ve sürüş stratejisi hesaplayan" versiyon, geçerken park yerini ölçüyor ve aracın gireceği kadar büyük olup olmadığı hakkında sürücüyü bilgilendiriyor. Ardından otomatik olarak aracın bu park alanına park edebilmesi için direksiyon ve sürüş stratejisi hesaplıyor. Sürücüye direktiflerin sesli mi veya görsel olarak verilebiliyor.
İkinci ve geliştirilmiş versiyonundaysa eğer araç elektrik destekli direksiyona sahipse Bosch, direksiyonun otomatik kontrolünü park destek sistemine devrediyor.
Sürücünün sadece fren ve gaz pedalına bastığı bu versiyon, 2008'e kadar yeni araçlarda kullanılmak üzere hazır olacak. Bütün bu otomatik fonksiyonlara rağmen, sorumluluk sürücüden hiçbir zaman alınmıyor. Sürücü, süreci kontrol ediyor ve istediği an sistemi devreden çıkarıp aracı kendi manevraları ile park edebiliyor.