Pazar “Sihir dünyasından hep ilham aldım”

“Sihir dünyasından hep ilham aldım”

06.05.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

Videolarındaki dijital hileleriyle hatrı sayılır takipçiye sahip olan “Dijital sihirbaz” Zach King; “Sihir dünyasından hep ilham aldım. Dedem sihir numaraları öğretirdi. Sihrin çocuklar üstündeki etkisi bir başka” diyor.

“Sihir dünyasından hep ilham aldım”

Dijital efektleriyle tüm dünyada dikkat çeken videolar hazırlayan Zach King son olarak yeni reklam filmi için Dockers markasıyla işbirliği yaptı. Geçtiğimiz günlerde ülkemizde Yabancı Yayınları’ndan çıkan “Benim Sihirli Dünyam” kitabıyla “sihirli dünyası”nı basılı hale getiren King video ve reklam filmleriyle tanınıyor.

Haberin Devamı

- “Dijital sihirbaz” diyebilir miyiz size?

Bir açıdan baktığınızda, evet, sihir yapıyorum. Araçlarım dijital, bu nedenle sihrimin ismi de.

- Göründüğü kadar eğlenceli mi peki?

Her video için saatlerce düşünmemiz, tasarlamamız, çekim yapmamız gerekiyor. Ben başından sonuna tüm süreçten keyif alıyorum. En iyi kısmı, fikirleri hayata geçirirkenki yaratıcı süreç. “Bunu nasıl yapacağız?” sorusu. Tüm enerjinizi tüketse de her seferinde buna değiyor.

- Sizi başarılı kılan faktörler neler oldu?

Nedenlerden biri, işlediğimiz temaların pek çok kültürde karşılığı olması. Videolarım herkesin bağ kurabileceği tutkular, korkular, icatlar gibi temalar etrafında dönüyor. Ve tüm bunların yanında sihir de cabası...

Haberin Devamı

- Size ilham verenler kimler?

Steven Spielberg, Robert Zemeckis ve George Lucas gibi film yapımcılarından etkilendim. Ayrıca sihir dünyasından da hep ilham aldım. Dedem ortaokuldayken bana sihir numaraları öğretir, beni konferanslara götürürdü. Sihir herkes için güçlü bir şey, ama çocuklar üstündeki etkisi bir başka. Üzerlerinde uzun yıllar süren bir etki bırakıyor.

“Sihir dünyasından hep ilham aldım”

King’in “Benim Sihirli Dünyam” kitabı çıktı.

- Dockers’la işbirliğiniz nasıl gelişti?

Dockers’la benim markamın paylaştığı ortak bir zemin var. Bir bakıma, iki taraf da kendi alanında oyunun kuralını değiştiriyor. Dockers, “Always on” (Her şeye hazır) mesajıyla erkekleri önlerine çıkaracak her şeye hazır olma anlamında cesaretlendiriyor. Benim casual tarzıma mükemmel uyan bir şeyler her zaman var.

- Reklamda “Dünyayı kurtarmak için takım elbiseye ihtiyacınız yok” diyorsunuz.

Dünyayı değiştirebilmenin anahtarı öncelikle kendini değiştirebilmek. İşimi ve kendimi her gün geliştiriyorum. Yarının dünyası, bugün yaptıklarımız üzerinde yükselecek. Heyecan verici zamanlarda yaşıyoruz ve gelecekle ilgili kendime güveniyorum.

“Türkler en ateşli takipçilerimden”

- Türkiye’de de sizi seven pek çok takipçiniz var. ..

Türk izleyicilerimi çok seviyorum çünkü en ateşli takipçi gruplarımdan birini oluşturuyorlar. Yorum yazıyor, paylaşım yapıyor, içeriği izlemenin ötesinde gerçekten etkileşime giriyorlar. Türkiye’yle ilgili samimi duygularım var çünkü İstanbul’da gerçekleştirdiğimiz film çekimleri sırasında pek çok insan tanıma fırsatım oldu. Türk Havayolları’nın güvenlik videosunda oynamam bu özel bağı daha da güçlendirdi. Türkiye’yi her ziyaret ettiğimde, nazik ve cömert insanlarla buluşma şansı yakaladım.