09.09.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
1 trilyon dolardan fazla bir medya bütçesini yöneten dünyanın en büyük şirketlerinin pazarlama yöneticileri ve medya satın alma sorumlularının katılacağı etkinlikte Unilever, P&G, Nestle, Careem, Quatar Airways, Pepsico gibi dünyanın en büyük markalarının global üst düzey yöneticileri ve medya sorumluları da yer alacak.
3 kıtada 25’den fazla ülkeyi Türkiye ofisinden yöneten Adcolony EMEA ve LATAM Genel Müdürü Volkan Biçer, “Etkinlik, sadece dünyanın önde gelen markalarını bir araya getirerek dijital ve mobil reklamcılığın durumunu tartışmak için değil aynı zamanda milyar dolarlık medya bütçelerini yöneten yetkilileri Türkiye’de birleştirmek anlamında da çok önemli” dedi.