Gündem Reklamın iyisi kötüsü olmaz!

Reklamın iyisi kötüsü olmaz!

18.10.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Erzurum Valisi Ahmet Altıparmak, 2011 Dünya Üniversiteler Kış Oyunları için 94 milyon liraya yaptırılan ve 3 ay önce yıkılan kayakla atlama kuleleri için “Yıkılması kamuoyunda ciddi ses getirdi. Reklamın kötüsü olmaz anlamında bir tanıtımı oldu” dedi.

Reklamın iyisi  kötüsü olmaz


Vali Ahmet Altıparmak, 15 Temmuz’da pistleri göçen kayakla atlama kulelerinin son durumuyla ilgili bilgi verdi. Vali Altıparmak, atlama kulelerinin ihalesinin Spor Genel Müdürlüğü tarafından daha önce yapıldığını ancak sonuca erdirilemediğini belirtti. İhale bedelinin yaklaşık 30 milyon lira olduğunu ikincisinin yakın bir gelecekte gerçekleştirileceğini anlatan Altıparmak, atlama kulelerinin özelleştirilmesiyle ilgili soru üzerine şunları söyledi: “Atlama kulesi niye özelleştirilsin ki? Kim alır? Atlama kulesinin Erzurum için bir prestij, bir simge anlamı vardır. Niye? Havalimanından gece iniyorsanız ışıklandırılmış olarak, gündüz iniyorsanız farklı bir şekilde görüyorsunuz. Yıkılması kamuoyunda ciddi ses getirdi. Reklamın kötüsü olmaz anlamında bir tanıtımı oldu. Psikolojik anlamı daha yüksek oranın.”