01.10.2014 - 13:15 | Son Güncellenme:
Apple‘ın yeni model akıllı telefonlarını tanıtmasıyla beraber Apple Watch ’ı da beklemeye başladık. Tanıtımın da birçok özelliği ve görünüşü anlatılmış olsa da herkes Apple Watch ‘ı denemek ve tüm detaylarını öğrenmek için merakla bekliyor. Apple Watch tam gözlerden uzaklaşmaya başlamıştı ki, Apple yaptığı hamle ile yeni nesil ürününe yeniden dikkatleri toplamayı başardı.
Apple Watch, Paris’te kamu için görücüye çıktı. Dünya’nın moda merkezi olarak bilinen Paris’te görücüye çıkması da Apple’ın farklı reklam anlayışlarından biri olarak değerlendirilebilir. Apple akıllı saatini sadece bir teknolojik alet olarak değil aynı zamanda bir moda akımı olarak tercih edilebilir kılmayı planlıyor diyebiliriz.
Colette’in sitesinde “A One Day Only Experience” adı altında duyurulan etkinlik, ziyaretçilere Apple Watch’ın dizayn detaylarını ve kullanıcı arayüzünü inceleme fırsatı sunuyor. Etkinlik ile dikkatleri Apple Watch’ın üzerine tekrar çekmeyi başaran Apple’ın pazarlama stratejisine hayran kalmamak gerçekten mümkün değil.