20.04.2011 - 11:22 | Son Güncellenme:
Çiğdem Toraman
GroupM Search tüm arama motorlarının SEM konseylerinde ve SEMPO’da aktif üyedir. SES, Search Insider Summit, IAB, iMedia, ad:tech, SMX gibi dünyanın en önemli SEM zirvelerinde de aktif olarak rol alıyor.
GroupM Search Türkiye operasyonunun liderliğini üstlenen Yelda Erçiro’nun belirttiğine göre “GroupM Search Türkiye ofimizde toplam 14 kişi çalışmakta.
Organizasyon; İleri seviye SEM Stratejileri, Optimizasyon ve SearchLabs olarak 3 ana bölümden oluşmaktadır. Ekip hem sektörel, hem de teknolojik anlamda yetkinliklere sahip olmakla birlikte, zamanın en iyi e-ticaret markalarının oluşumunda proje liderliği yapmış çalışanlara sahip.”
GroupM Search TürkiyeArama Motoru Pazarlaması’nda teknolojik alt yapı olarak SEM konusunda Dünya’nın en büyük markaları olan Catalyst Online, 7/24 Real Media, Quisma ve Outrider gibi firmalar ile iş ortaklıkları bulunuyor. GroupM Search Türkiye ajans markalarını SEM projelerinin her alanındabu lider firmaların araç ve hizmetlerini kullanarak destekliyor ve pazarlama kampanyalarını yönetiyor.
GroupM Türkiye CEO’su Demet İkiler’in belirttiğine göre; “GroupM Search Türkiye, global gücü ile trendleri yakından ve sektörün önünden takip ediyor.
Yerel ve Global ölçekte lider olan müşterilerine benzeri olmayan uzmanlık, bilgi, yenilikçi SEM stratejileri ve derinlemesine analizler sunarak, markalarını sürekli olarak ileri taşıyor ve rekabetsel avantajlar sunuyor”.
GroupM Search Türkiye, geleneksel Arama Motoru Pazarlamasıhizmetlerinin yanısıra, ileri seviye SEM stratejilerine yönelik aşağıdaki hizmetleri de markalarına sunuyor.
• Digital Asset Optimizasyonu (DAO)
• Conversion Rate Optimizasyonu (CRO)
• Google SEO roadblock
• Satış Süreci Optimizasyonu
• Marka & İtibar Yönetimi
• Paid Search ve Multivariate Testleri
• Paid Search ve gelişmekte olan teknolojiler
• Social Media Marketing
• Mobil Paid Search
• Yerel Paid Search
• Video Paid Search