Teknoloji Siemens, e-satış cirosunu ikiye katladı

Siemens, e-satış cirosunu ikiye katladı

23.03.2006 - 13:39 | Son Güncellenme:

Siemens’in, pek çok sektörde sunduğu ürün, hizmet ve çözümlerini internet üzerinde tek çatı altında topladığı B2B e-pazaryeri SieM@rket, ikinci yılında e-satış cirosunu ikiye katladı

Siemens, e-satış cirosunu ikiye katladı
e-pazaryeri hizmetine 2000 yılında başlayan Siemens, 2003 yılının sonunda Türkiye’deki e-iş faaliyetlerini SieM@rket altında topladı. Son iki yıl içinde e-satışlarını 20 milyon Avro’ya yükselten Siemens A.Ş., geçen seneden bu yana e-satış cirosunu ikiye katladı. 2005 sonu itibariyle, SieM@rket e-pazaryerine kayıtlı 600’den fazla kurumsal müşteri ve 3000’i aşkın kullanıcı bulunuyor.

Şirketin iş ortaklarıyla, bayileriyle ve tedarikçileriyle bilgilendirme, elektronik ticaret, sanal ortamda işbirliği ve bilgi yönetimi gibi süreçlerini internet üzerinden gerçekleştirmesine imkan veren SieM@rket; şirket çalışanlarını, müşterilerini ve iş ortaklarını gerçek zamanlı olarak, aynı ortamda bir araya getiriyor.

Üyelerinin iş yapış şekline önemli kolaylıklar kazandıran SieM@rket, işlemlerin e-ortamda daha etkin ve verimli bir şekilde yapılmasını, böylece kullanıcıların pazardaki rekabet gücünü arttırmasını sağlıyor. SieM@rket’e www.siemens.com.tr/siemarket üzerinden ulaşılabilir.