The Others Genişleyen Efes'e e - learning ilacı

Genişleyen Efes'e e - learning ilacı

29.02.2004 - 00:00 | Son Güncellenme:

Executive MBA programı başlıyor

Genişleyen Efese e - learning ilacı



Rusya, Romanya, Moldova gibi ülkelerde yatırımları olan Efes İçecek Grubu, ilk etapta 500 çalışanına uygulayacağı e - learning'i (internet üzerinden eğitim) yurtdışına da yaymayı planlıyor. e - learning çalışanlarının kişisel ve mesleki bilgi ve becerilerini arttırmaya çalışan geniş bir alana yayılmış firmalar için birebir. Efes'in yeni programının adı da "Efes Akademi". Projenin yakın bir gelecekte yurtdışına da yayılması bekleniyor.
Türkiye'de sunulan en kapsamlı oryantasyon e-eğitim içerikleri ile kurum içinde yeni bir öğrenme ve bilgi paylaşımı dönemi başlatan "Efes Akademi"nin 24 Şubat 2004 tarihinde düzenlenen tanıtım toplantısına Anadolu Grubu İcra Başkanı Tuncay Özilhan, Efes İçecek Grubu Başkanı Muhtar Kent, Türkiye Bira Grubu Genel Direktörü Serdar Bölükbaşı ve ARGE Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Yılmaz Argüden, Enocta Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Hançer'in yanısıra Efes İçecek Grubu Yöneticileri katıldı.
Eğitimler, hedef kitle, talep ve ihtiyaçlara göre sunulacak ve kısmen sınıf eğitimleri ve atölyelerle desteklenecek.

Kavrakoğlu Danışmanlık tarafından yöneticilere yönelik olarak düzenlenen bireysel "Executive MBA" programının başlangıç tarihi, kötü hava koşulları nedeniyle 6 Mart'a ertelendi. Bir yıl süren programın amacı, yöneticileri küresel rekabet ortamına hazırlamak.
Üst seviyelere çıkmak isteyen yönetici ve yönetici adaylarını hedefleyen program kapsamında, yöneticilere küresel rekabete hazırlanmak, vizyon ve etkili yönetim teknikleri kazandırmak amaçlanıyor.
Firma Başkanı İbrahim Kavrakoğlu, The MBA Club'ın, kurum içinde belli kavramları paylaşmak, farklı fonksiyonların temellerine vakıf olmak, bütünü algılamak ve ona katkıda bulunmak, kısacası daha yetkin bir yönetici olmak gibi amaçlara hizmet ettiğini söylüyor. "Executive MBA" programı, gerçek iş vakalarına dayalı workshop'lar (atölye çalışmaları) ve seminerler ile veriliyor.

Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü'nün (ÇAYKUR) 2003 yılında tüm hedeflerini gerçekleştirdiğini belirten Genel Müdür Ekrem Yüce, kurumu tehdit eden en önemli üç sorun olarak tespit ettikleri; stok problemi, pazar küçülmesi ve atıl istihdam sorunlarının çözüldüğünü söyledi. Yüce, "Kurumun başına geldiğimizde kurumu tehdit eden stok problemi, pazar payı ve atıl istihdam idi. 2003 yılında bu konulardaki tüm hedeflerin üzerine çıktık." dedi.

Koç topluluğunun otoprodüktör şirketi olan Entek Elektrik İtalyan Edison Grubu'nun Türkiye'deki tesisini satın alması işlemini Koç Yatırım gerçekleştirdi. Firma evlilik sürecinde şirket değerinin tespiti, finansal değerlendirmeler, ilave finansman ihtiyaçları, hisse devir anlaşması ve kredi sözleşmesi alanlarında yardımcı oldu. Şirket yetkilileri 2004'ün halka arz konusunda verimli olacağını düşünüyor.