The Others Markaların geleceği OgilvyOne’a emanet

Markaların geleceği OgilvyOne’a emanet

27.04.2001 - 00:00 | Son Güncellenme:

Dünyanın en büyük bire bir pazarlama ağı olan OgilvyOne, Türkiye’de ofis açtı. Şirket, bire bir pazarlama programına geçecek müşterilere her alanda destek verecek

Markaların geleceği OgilvyOne’a emanet

Markaların geleceği OgilvyOne’a emanet

Dünyanın en büyük bire bir pazarlama ağı olan OgilvyOne, Türkiye’de ofis açtı. Şirket, bire bir pazarlama programına geçecek müşterilere her alanda destek verecek

WPP Şirketler Grubu’nda bağlı bire bir pazarlama iletişimi ve interaktif pazarlama ajansı OgilvyOne, İstanbul’da şube açtı. Global çapta interaktif hizmetler sunan ilk ajans olan OgilvyOne, aynı zamanda dünyanın en büyük bire bir pazarlama ağı. OgilvyOne’ın dünya çapında 47 ülkede toplam 69 şubesi bulunuyor.
OgilvyOne ağırlık olarak pazarlama iletişimi, müşteri ilişkiler yönetimi (CRM/e - CRM) ve interaktif pazarlama çözümleri sunuyor. Bire bir pazarlama programına geçiş yapacak müşterilere tüm alanlarda destek veren OgilvyOne, tüketiciyle markanın birbiriyle ilişkide olduğu her alanda markayı geliştiriyor. Müşterilerine veri tabanı oluşturma, veritabanı analizi ve segmantasyonu, telemarketing, business - to - business (B2B) ve internet reklamcılığı alanında A’dan Z’ye tüm hizmetleri sunan ajans, müşterileri için en uygun iş modellerini belirlemekle işe başlıyor ve bu yöndeki gelişmelere göre iletişim stratejilerini oluşturuyor.
İki yıldır OgilvyOne Avrupa Bölge Merkezi Londra ofisinde çalışan ve kısa bir süre önce İstanbul’a transfer edilerek OgilvyOne Türkiye’nin başına getirilen Elif Şişmanyazıcı, şirketin verdiği hizmetler hakkında şunları söyledi: ’’Artık müşterilerimize markaları için 360 derece çözümler sunabiliyoruz. Hem offline, hem de online dünyada tüketiciyle markanın birbirine dokunduğu her alanda markayı geliştiriyor, markaya olan bağlılığı artırıyoruz. Bugün artık hep 'müşterilerimin bağlılığını nasıl sürekli kılabirim'i düşünmek zorundayız. Markanızın çok çar pıcı bir TV reklamının olması yetmiyor, web sitesinin de tüketici ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılıyor olması veya tüketici danışma hattındaki operatörün ses tonunun da markayı en doğru şekilde ifade ediyor olması çok önemli.’’