The Others Performansı oyunla değerlendiriyorlar

Performansı oyunla değerlendiriyorlar

24.11.2002 - 00:00 | Son Güncellenme:

Performansı oyunla değerlendiriyorlar

Performansı oyunla değerlendiriyorlar




Kral ve Ben, Kutsal Hazine Avcıları, Kaptanın Seyir Defteri, Sihirli Taşlar... Bunlar, ADS Danışmanlık’ın şirketlerin performanslarını artırmak için kullandığı oyunlardan birkaçı.
Şirket kurucuları Didem Karabay ve Sibel Börekçi, oyun ve simülasyonlarla, müşteri ilişkilerinden, pazarlamaya, iletişim ve karar alma becerilerine kadar şirketin performansının artırılmaya çalışıldığını, kurumsal yapılarını değiştirebilecek eğitimler verdiklerini söyledi.

Sadece şirket çalışanlarını değil, bayi, distribütör ve çözüm ortaklarının da katılabildiği oyun ve simülasyonlar, 20 kişiden bin kişiye kadar olan gruplar için uygulanabiliyor. Didem Karabay, "Bu oyun ve simülasyonlar sayesinde birey ve takımların kendilerine ayna tutarak kritik gelişme alanlarını keşfederek, bununla da kalmayıp aynanın içinden geçerek yaklaşımlarını değiştirme imkânı buluyorlar. Kurumlar ise bu oyunlarla, bir yandan katılımcılarda çeşitli alanlarda farkındalık ve bilinçlenme yaratırken bir yandan da motivasyon fırsatı yakalamış oluyorlar" şeklinde konuştu.
Kanadalı tasarım firması "exper!ence it"in Türkiye temsilciliğini de yapan ADS’nin müşterileri arasında Koçbank, Gilette, Merloni, Merck Sharp & Dohme gibi firmalar bulunuyor.