Ekonomi
10.08.2014 - 02:30 | Son Güncelleme: 10.08.2014-2:30

Türkiye çok uluslu şirketlerin radarında

Artan nüfusu ve yükselen harcanabilir gelir düzeyi Türkiye, çok uluslu şirketlerin ilgi odağı haline geldi

Sitene Ekle

Bain & Company İstanbul Ortağı Serhan Nadir, “Türkiye’nin geldiği nokta hem çok uluslu şirketleri hem de Türk firmalarını güçlü şekilde büyümek için Türkiye pazarında sıfırdan yeni ürün kategorilerini yaratmaya yöneltiyor” dedi.


Nadir, “Özellikle yeni ürün kategorileri yaratarak büyüyen şirketler, birkaç yıl gibi kısa bir sürede kâra geçiyorlar” diye konuştu.
Nadir, şöyle devam etti: “Çok uluslu şirketler bu stratejiyi hem gelişmekte olan, hem de gelişmiş pazarlarda yıllardır kullanıyor. Bu şirketlerin en önemli özelliği tüketici davranışlarını iyi analiz etmeleri. Önce markanın temel ve lüks kategorisi arasındaki en kilit noktayı belirliyorlar, ardından yeni bir kategori yaratıyorlar.”

Gıda ve içecek önde
Birkaç yıl öncesine kadar Türkiye’de ıslak mendil, buzlu çay veya tek tüketimlik dondurma bulunmadığına ancak, şimdilerde pazarın bu yeni kategorilerle hızla büyüdüğüne dikkat çeken Nadir, “Türkiye’de gıda ve içecek, büyüyen şirketler için cazip sektörlerin başında geliyor” dedi.


Etiketler: İstanbul
Bilgi YarışmasıMaya takviminin de bitişi konu alınarak dünyanın sonu ile ilgili çevrilen Hollywood yapımı filmin adı nedir?
Aradığınız
Evi Hemen
Bulun!
araDetaylı Ara
Filmlerde güzel, şuh ve acımasız kadına ne denir?
En Çok Konuşulan Haberler
    İMKB 100108.489 %0.00
    Deger%
    DENGE5.0420.00
    BEYAZ13.3419.96
    EGCYO0.7419.35
    EGLYO0.5412.50
    DMISH0.3210.34
    Tümü »

    ©Copyright 2017 Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.
    İlginizi ÇekebilirX