Teknoloji Twitter’dan Yeni Reklam Stratejisi

Twitter’dan Yeni Reklam Stratejisi

23.06.2015 - 09:55 | Son Güncellenme:

Geçtiğimiz günlerde otomatik video oynatmayı aktifleştiren Twitter yönetimi, şimdi ise bambaşka bir proje üzerinde çalışıyor, işte detaylar... Reklam gelirlerini arttırmak ve sosyal yönünü geliştirmek için son zamanlarda güncellenen Twitter, marka...

Twitter’dan Yeni Reklam Stratejisi

Geçtiğimiz günlerde otomatik video oynatmayı aktifleştiren Twitter yönetimi, şimdi ise bambaşka bir proje üzerinde çalışıyor, işte detaylar... Reklam gelirlerini arttırmak ve sosyal yönünü geliştirmek için son zamanlarda güncellenen Twitter, marka yönetimi ve ürün satışı konularında karşımıza farklı bir yapı ile çıkmaya hazırlanıyor. Ürün sayfası adı altında yeni bir özelliği hayata geçiren yönetim, daha fazla gelir elde etmenin önünü açtı. Şu an test aşamasında olan özellik, belirli ürün ve markalar için sayfa yaratmayı mümkün kılıyor. Örneğin takip ettiğiniz bir kişi bilmediğiniz bir kitaptan bahsetti. Bu kitabın ürün sayfasına anında ulaşarak hakkında bilgi edinmeniz mümkün.

Haberin Devamı

Burada ürünün görsellerini ve fiyat seçeneklerini kullanıcıya aktarmayı hedefleyen Twitter, aynı zamanda satın alma işlemlerini kolaylaştırıyor. Zira ürün sayfasında direkt olarak satışın gerçekleştiği sayfaya yönlendirme de bulunacak. Bahsettiğimiz bu özel sayfaların dışında ayrıcı 'koleksiyon' özelliği de Twitter'a ekleniyor. Ünlü bir isim ile anlaşan büyük markalar, o kişinin seçtiği özel ürünlerini bu sayfada sergileyerek farklı bir satış politikası yürütebilecek. Örneğin Nike tarafından hazırlanan 'LeBron Elite Collection' sayfası. Burada ünlü basketbol yıldızı LeBron James'in seçtiği Nike ürünlerini görebilir ve satın alma aşamasına geçebilirsiniz. Haberde bahsettiğimiz tüm özelliklerin test aşamasında olduğunu bir kez daha hatırlatmakta fayda var. İlerleyen günlerde daha fazla yenilik ile karşımıza çıkması beklenen Twitter, anlaşılan reklam ağını gün geçtikçe genişletmeyi hedefliyor.