Ekonomi Ümmiye Teyze Ronaldo’yu hayallerine doğru koşturdu

Ümmiye Teyze Ronaldo’yu hayallerine doğru koşturdu

15.03.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Türk Telekom yeni iletişim stratejisine start verdi. Bu strateji kapsamında ‘Sen Yeter Ki Hayal Et’ sloganıyla yıl boyunca Türkiye’den çıkmış başarı hikayelerini insanlarla buluşturacak. Bunlardan biri de Mersin Arslanköy’de tiyatro kuran Ümmiye Koçak.

Ümmiye Teyze Ronaldo’yu hayallerine doğru koşturdu

Daha önce yazdığı ve yönettiği ‘Yün Bebek’ filmiyle New York Avrasya Film Festivali’nde büyük ödüle layık görülen Koçak, ünlü futbolcu Cristiano Ronaldo’nun yer aldığı Türk Telekom’un yeni reklam filminde hem oynadı hem de filmin yönetmenliğini üstlendi. Reklam filminde Ronaldo da yaşadığı zorluklara karşın hayallerinin peşinden koşmaktan asla vazgeçmediğini anlatıyor. Türk Telekom’un yeni reklam filmlerinin çekimi Denizli, Rize, Antalya, Gaziantep, İstanbul ve Çanakkale olmak üzere toplam 6 ilde gerçekleştirildi. Çekimler hazırlıklarla beraber toplam 23 gün sürdü. Çekimlerde yaklaşık 100 kişilik bir ekip görev aldı. Ronaldo ve Ümmiye Hanım’ın çekimleri de Madrid ve Mersin’de yapıldı.

Haberin Devamı

Yeni iletişim stratejisi

Yeni stratejinin tanıtıldığı toplantıda konuşan Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, iletişim stratejisi kapsamında teknolojinin insan hayatına sunduğu duygusal faydayı öne çıkaracaklarını belirterek, “Yıl boyunca insanlara ‘Teknoloji senin başarmak istediğin her neyse ona ulaşman için çok önemli bir araç ve biz de yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla senin içindeki potansiyele ulaşmana ve hatta bu potansiyeli aşmana olanak sunuyoruz. Siz yeter ki hayal edin, bu hayalinizi gerçekleştirmek için Türk Telekom her zaman yanınızda’ diyeceğiz” dedi.

Dursun, stratejilerini geliştirme aşamasında araştırma yaptıklarına da değinerek, “Türk Telekom olarak kullanıcıların zihninde ‘Türkiye’yi ileriye taşıyan marka’ algısına sahibiz. İletişim stratejimize yön veren ise kullanıcıların Türk Telekom’un ‘hayallerini gerçekleştirmeleri için bir aracı olduğu’ inancı oldu” dedi.

Haberin Devamı

Filmde gerçek kahramanların hikayeleri var

Gerçek kahramanların başarı hikayelerini anlatan reklam filmleriyle tüm Türkiye’ye seslendiklerini de dile getiren Hakan Dursun, “Türk toprağından çıkmış bir marka olarak insanımızın azmine inanıyoruz. Her insanın teknolojimiz sayesinde hayallerini gerçekleştirebileceğine, imkansızı başarabileceğine inanıyoruz. İnsanların, duydukları başarı hikayelerinden ilham alması en büyük temennimiz. Buna aracı olmak amacıyla Türkiye’nin 81 ilinden gerçek başarı hikayelerine ışık tutmayı sürdüreceğiz. Türkiye azimle çalışarak hayaline ulaşma söz konusu olduğunda çok büyük bir potansiyele sahip. Bu nedenle başarı hikayesi bulmakta zorlanacağımızı düşünmüyoruz” diye konuştu.

Devam eden projeler...

Türk Telekom’un (TT) daha önceden başlattığı insanların teknolojiyle hayallerine ulaşabilmeleri sağlayan başka projeler de var. ‘İnternetle Hayat Kolay’ 2013’ten beri 21 bin kişiyi internetle tanıştırdı. Birçok insanın internet sayesinde hayallerini gerçekleştirmesine imkan sağladı. Girişim hızlandırma programı pilot kapsamında desteklenen 35 girişimden 21’i şirketlerini kurdu ve 2016’da 6 milyon TL ciro elde etti. TT, yeni pazarlama iletişimi stratejisiyle bu ekosistemin artmasına katkıda bulunmayı, teknolojiyle insanların hayallerini gerçekleştirerek, onları harekete geçirmeyi hedefliyor.