Vitrin Güzelliğe teknoloji karıştı

Güzelliğe teknoloji karıştı

04.09.1999 - 00:00 | Son Güncellenme:

Güzelliğe teknoloji karıştı

Güzelliğe teknoloji karıştı
Bakım ve makyaj ürünleri kadınların hayatının değişmez bir parçasıdır. Her yıl binlerce ürün yaratan kozmetik dünyasında Lancaster, yenilikçi yapısıyla dikkat çekiyor.

Cilt bakım ürünlerinin yanı sıra güneş bakım ürünleriyle de ün yapan Lancaster'ı ülkemizde Coty Kozmetik tanıtıyor. Coty Kozmetik Halkla İlişkiler Müdürü Ahu Akkın, İkinci Dünya Savaşı sonrasında kurulup günümüze kadar büyüyerek gelen Lancaster'ı dağıtımcıların yeterince tanıtamadıklarını söylüyor. Bu nedenle iki buçuk yıldır kendi ürünlerini kendilerinin satmaya başladıklarını da sözlerine ekliyor.
Coty Kozmetik, Arjantin'den Singapur'a kadar dünya çapında iş yapan bir şirket. Bunun yanı sıra yakında Güney Amerika ülkeleriyle de çalışmaya başlayacak. Coty Kozmetik'in asıl amacı Lancaster bakım ve güzellik ürünlerinin tanıtımı, dağıtımı ve geliştirilmesi. Bünyesinde bulundurduğu Lancaster grubu son 25 yılda kozmetik dünyasında Avrupa'da bir numara olmuş durumda.
Akkın, ülkemizin yaşadığı ekonomik krizden fazla etkilenmediklerini söylüyor. Durgunluktan bu kadar az etkilenmelerinin sebebi olarak da ürünlerini kullanan tüketicilerin hayat standartlarını fazla aşağıya çekmemelerini gösteriyor.

Güzelliğe teknoloji karıştı
Lancaster'ın sınıfında bir numara olabilmesini, kadınları hem ruhen hem de bedenen iyi hissettirerek elde ettiğini açıklıyor. Yeni binyıl kadınının hazır olduğunu söylüyor Akkın. "2000 yılı için özgürlüğünden ödün vermeyen ve kendine güveni tam bir kadın yarattık," diyor. Yeni yüzyıla ayak uydurabilecek özelliklere sahip ama aynı zamanda geleneklerine sıkı sıkıya bağlı kadının yeni binyıl kadınının simgesi olacağına inanıyor.
Akkın, Türk kadınını kesinlikle bakımsız bulmuyor. Sadece yeterince bilgili olmadığı düşüncesinde. Yaptıkları araştırmalar sonucunda Türk kadınının kullandığı ürünleri, içeriklerinden çok ambalajının güzelliğine göre aldığını saptamışlar. Herkes gibi onlar da 2000 yılından ümitliler. Bu yılın kendileri için bir patlama yılı olacağına inanıyorlar.
Bakım ürünlerinde dikkat edilmesi gereken konular olduğunun unutulmaması gerektiğini söylüyor Akkın. "Söz konusu cildimiz olduğu için ürünlerin bozulmamasına özen göstermemiz gerekir. Biz Coty Kozmetik olarak ürünler açılmamışsa oda sıcaklığında, açılmışsa mümkün olduğu kadar serin ortamlarda saklanması gerektiğini müşterilerimize hatırlatıyoruz," diyor. Coty Kozmetik bünyesinde bulunan Lancaster'ın bu yıl en çok satılan ürünleri arasında güneş bakım malzemeleri bulunuyor. Derimize renk veren melanini biyolojik olarak üretip satışa sunan Lancaster, cilt bakım ürünleriyle de ciddi bir yer tutuyor kozmetik dünyasında. Yaz olmasına rağmen bile 'auto - bronzant'lar çok ilgi çekmiş. Aynı şekilde koruyucu kremler ve daha uzun kalıcılık sağlayan jeller yok satmış.
Güneş ürünlerinin yanı sıra bakım ürünleriyle de iddialı olan Lancaster, her yaşa hitap edebilen ve saf oksijen parçaları içeren bir nemlendirici üretmiş. Hatta bu ürün Cosmopolitan'ın bakım ürünleri ödülüne layık görülmüş.