Vitrin Her tarza uygun

Her tarza uygun

07.10.2000 - 00:00 | Son Güncellenme:

Her tarza uygun

Her tarza uygun


Giysa bünyesinde topladığı beş İngiliz markasıyla, gençlerden orta yaşa, spor giyimden abiyeye kadar, kim ne isterse bulabileceği bir anlayışla hizmet veriyor


       İngiltere’nin ikinci büyük hazır giyim mağazası Arcadia Group ile geçtiğimiz mart ayında “joint venture" olarak kurulan Giysa, Topshop / Topman, Dorothy Perkins, Evans, Miss Selfridge ve Warehouse markalarıyla çok geniş bir hedef kitleye hitap ediyor. Beş yıl içinde tüm Türkiye’de 51 mağaza açmayı hedefleyen Giysa’nın, şu anda beşi Carrefoursa Vega, biri de Nişantaşı olmak üzere altı mağazası bulunuyor.

       Günlük, spor, iş, gece kıyafetleri
       Hedef kitlesi 15 - 30 yaş arası genç bayan ve erkekler olan Topshop ve Topman’in ürün yelpazesini günlük, spor, formal giyim ile gece kıyafetleri, iç çamaşır ve aksesuvarlar oluşturuyor. Ünlü modacı Hüseyin Çağlayan da Topshop için dizayn yapan modacılar arasında. Şık ve spor giyimle birlikte iç çamaşırı, gece kıyafeti ve aksesuvarın bulunduğu Dorothy Perkins, 20 yaş ve üstü için hazırlanmış koleksiyonlardan oluşuyor. Evans, 25 yaş ve üstü ve özellikle büyük beden bayanlara hitap ediyor. Evans’ın ürün yelpazesi günlük, spor, formal ve gece kıyafetleri, aksesuvar ve iç giyimden oluyor. Club wear tarzının ağırlıklı olduğu Miss Selfridge, 13 - 25 yaş bayanlar için koleksiyonlara sahip. Toplam 120 mağazasında Miss Selfridge, genç, yenilikçi, sıradışı ve eğlenceli bir giyim tarzı sunuyor. “Smart casual" giyinen bayanlar için butik tarzı ürünleri bulunan Warehouse’un hedef kitlesi ise 25 - 45 yaş grubu. Warehouse, spor kıyafetlerin yanında moda ve şıklığı ön plana çıkarıyor.

       Pötikareler yine moda
       Topshop’un yeni sezon koleksiyonu dört temadan oluşuyor. Pırıltılı elbiseler ve pantolonlar ile Jetset, pöti kareli pantolonlar ve üste oturan montlarla New Wave, kolsuz trikolar, logolu gömlekler, geometrik desenli elbiseler etekler ve pantolonlar ile 70’s Retro ve üniversite modası olarak adlandırılan sayı ve üniversite ismi baskılı tişörtler ile Sports 2000 kolleksiyonu. Topman’de ise zengin triko seçenekleri var. Pantolonlar ağırlıklı olarak kareli. Renkler camel, krem ve lacivert. Dorothy Perkins yeni sezon için pırıltılı, taşlı üstler, pantolonlar ve elbiselerde camel, çikolata, bej ve altın renkleri ağırlıklı olarak kullanılmış. Kalın yumuşak yün kazaklar, pötikareli etekler, kabanlar bu sezonun spor çizgilerini oluşturuyor. İş kadınları için takım elbiseler de koleksiyonun ayrılmaz parçalarından. Warehouse’da 80’lerin genç, eğlenceli ve renkli kıyafetlerine dönüş var. Geometrik desenli pantolonlar, kalın el örgüsü kazaklar, ekose kumaşlar, pilili ve pilikaşeli etekler, geniş paça pantolonlar krem, patlıcan moru, şarap rengi, altın ve gümüş tonlarında.

       Kulüp kızları çok çılgın olacak
       Miss Selfridge’de de 80’lerin etkilerine rastlıyoruz. Düşük belli, geniş paçalı jean pantolonlar, desenli üstler ve ekoseli eteklerde bu etki yoğun olarak kendine belli ediyor. Baskılı deri ceketler ve çizgili trikolardan oluşan club wear tarzı çılgın kızların vazgeçemeyeceği kıyafetler arasında yerini alacak. Evans’ta ise bu kışın trendleri, ceket - pantolon ve ceket - etekten oluşuyor. El örgüsü kazaklar, uçları işli etekler, saten gömlekler, twin set hırkalar kareli etekler büyük bedenin vazgeçilmezleri arasında.

Giysa’da fiyatlar