Aysun Kaba

Aysun Kaba

aysunkaba@gmail.com

Tüm Yazıları

Feel The Lotus markasının kurucusu Didem Karslı, aynı zamanda başarılı bir avukat... Tasarımları ise güçlü formlar, takımları hem çalışan kadınlar için hem de şık olmak isteyenler için... Sürdürülebilirliğe önem veren, tasarımlarını istenildiği zaman evdeki kıyafetleriyle eşleştirebilecek olmasına da dikkat eden sevgili Didem Karslı ile güzel bir röportaj yaptık.

Didem Karslı ile 5 soru-cevap

Didem Karslı neler yapıyor?

Bu aralar desenler, kumaşlar, işlemeler arasında yaşıyor. Önümüzdeki yaz ve kış koleksiyonlarını ortaya çıkartıyor. Her yeni koleksiyona farklı bir akımı entegre ediyoruz. FTL kadını her koleksiyon ile aslında yeniden şekilleniyor, ben de yeni akımlar, yeni ilhamlar içerisinde koleksiyonlara odaklanıyorum.

Haberin Devamı

Didem Karslı ile 5 soru-cevap

2- Feel The Lotus markası nasıl oluştu?

FTL pandemi öncesinde fikir olarak başladı ve Ar-Ge çalışmaları yapmaya başlayarak aslında temelini büyük bir felsefeye; özetle güçlü ve yüksek bir enerjiye dayandıran bir fikrin doğuşu ile oluştu. İnandığımız, hayatımızın temel taşı olan güçlü ve yüksek enerjiyi, bu enerjiye sahip insanları, her şeyden ilham alan kadınları FTL markası ile zamansız kıyafetler ile birleştirme amacıyla oluşmuş oldu.

Didem Karslı ile 5 soru-cevap

3-Markanızın mottosu nedir? 2023’e hangi modeller ve renkler öne çıkıyor?

Motto, her yerde belirttiğimiz bu güçlü ve yüksek enerji ile kendine güven! 2023 bizim için aslında Avant Garde model ve renkler. Bol bol yeni FTL desenleri ve farklı tasarımların bu desenler ile birleşimi diyebiliriz.

Didem Karslı ile 5 soru-cevap

4-Tasarımlarınızı kimler giysin istiyorsunuz? Güçlü kadın sizin için ne ifade ediyor?

Tasarımlarımızı herkes giyebilir, belirli bir ayrım asla olamaz. Güçlü kadın kendine güvenen kadın, sizinle yaptığımız ilk röportajın başlığını da tekrarlamak isterim; güçlü kadın şık kadındır, kendine güvenen kadın her zaman şıktır.

5- Sizin tasarımlarınızda en dikkat ettiğim hiç başkası gibi değil, kendinize özel olmanız, nasıl başarıyorsunuz?

Koleksiyonlarda bir persona yaratıyoruz her koleksiyonda bu persona farklı şeylerden ilham alarak farklı bir enerjiye bürünüyor, bu da her parçayı unique/kendine özgü bir tasarım haline getiriyor. Ayrıca uluslararası bir tasarım ekibimiz var, koleksiyonlar, fittingler üzerine çok düşünülerek, her ayrıntı defalarca gözden geçirilerek meydana getiriliyor. Her model uzun bir çalışmanın sonucu askılarda yerini alıyor. Her tasarımın arkasında ilhamdan doğan güçlü bir enerji ve ekip çalışması var.

Haberin Devamı

Alışveriş tüyoları

Alışveriş yaparken alacağınız ürünlerinizle evdeki ürünlerinizi eşleştirebiliyorsanız alın... Alışveriş alışkanlıklarımızın değişmesi için aşağıdaki altı maddeye önem verelim:

1-Az al, iyi al, uzun süre kullan.

2- Eski alışkanlıklarımızda yaptığımız gereksiz alışverişlerimizi şimdi paylaşma, değiştirme, dönüştürme zamanı...

3- Hiçbir giysi, hiçbir ev eşyası ömrümüzün sonuna kadar bizimle olmak zorunda değil. Kiralama sistemini destekle ve böylelikle sürdürülebilirliği yaşat...

4- İkinci eli yaşat, Hem paylaşıyorsun hem para kazanıyorsun hem de sürdürülebilirliği destekliyorsun.

5-’Yaşanabilir moda’ kavramının sadece en yeni ve en trend parçalardan ibaret olmadığını düşün.

Haberin Devamı

6-Eskiden işitme, görme duyumuzla alışveriş yapıyorduk, Artık dokunma duyusuyla alışveriş yapma zamanı, aldığımız ürünü dokunarak yaparsak çevreye, doğaya zararını anlayacak tecrübede oluruz.