Teknoloji Bonobo Teknoloji Çözümleri’nin Türkiye Temsilciliğini Yaptığı Keeprz 50 Milyon Dolara Satıldı.

Bonobo Teknoloji Çözümleri’nin Türkiye Temsilciliğini Yaptığı Keeprz 50 Milyon Dolara Satıldı.

19.01.2016 - 11:38 | Son Güncellenme:

Bonobo Teknoloji Çözümleri’nin temsilciliğini yaptığı Müşteri Sadakat Yönetimi Platformu Keeprz (yeni adıyla Como Premium) mobil uygulama yaratma çözümleri sunan dünya devi Como tarafından 50 milyon $’a satın alındı.

Bonobo Teknoloji Çözümleri’nin Türkiye Temsilciliğini Yaptığı Keeprz 50 Milyon Dolara Satıldı.

Como Global İstihdamda %1600 büyüme sağladı.

Satın alımla birlikte Müşteri Sadakat Yönetimi Platformunun geliştirilmesinden sorumlu kişi sayısı 6 ay içerisinde 10 kişiden 160 kişiye çıktı. Bu sayede Como, Türkiye ve tüm dünyada hızlı bir operasyonla büyümeye devam ediyor. Dünyada Coca Cola, Sodexo, Tuborg, Carlsberg gibi markalarla çalışan Como, Tükiye’de Beyaz Fırın, Papa John’s Pizza, Kasap Döner, Burger Lab, The House Cafe gibi önde gelen markalara firmaya özel hizmetler sunuyor.

Como Türkiye temsilcisi Bonobo Teknoloji Çözümleri

Yeni müşteri kazanmanın var olanı geri getirmekten 7 kat daha maliyetli olduğu bir ortamda markaya özel sadakat platformuna sahip olmanın değeri ve önemi giderek artıyor.

Haberin Devamı

Bonobo Teknoloji Çözümleri, firmaya özel Müşteri Sadakat Yönetimi çözümleriyle, müşterilerini tanımalarını, onlara ulaşmalarını ve geri gelmelerini sağlıyor. Esnek, etkili, hızlı, düşük maliyetli araçlar ve yöntemler sunuyor, sadık müşteriler yaratmanın kapılarını açıyor.

Como satın almasının ardından 2016 hedeflerinin 1000 şubeli bir müşteri ağına dönüşmek olduğunu belirten Bonobo Teknoloji Çözümleri Kurucu Ortağı Moni Zavaro bu doğrultuda Tükiye’de istihdam artışı ve yatırımlarına devam edeceğini sözlerine ekledi.