Ekonomi Avansas.com KOBİ'lere bir tıkla 600 milyon TL tasarruf

Avansas.com KOBİ'lere bir tıkla 600 milyon TL tasarruf

01.03.2013 - 10:47 | Son Güncellenme:

KOBİ’lere özel paketleri ile bir yılda tıklanma ve satış rekoru kıran Avansas.com Genel Müdürü Rainer Thews; “Avantajlı fiyat alternatiflerimiz ve binlerce çeşit ürün yelpazemiz güçlü iş modelimizle operasyonel verimlilik getirerek; KOBİ’lere 600 milyon TL tasarruf sağlamayı hedefliyoruz.” dedi.

Avansas.com KOBİlere bir tıkla 600 milyon TL tasarruf

Türkiye ofis malzemeleri pazarındaki payını e-ticaret çalışmaları ile artıran Avansas.com, düzenlediği basın toplantısı ile KOBİ’lere sunduğu ayrıcalıklı iş modeli, yatırım ve hedeflerini paylaştı.

Haberin Devamı

Sektörde ilklere imza atmaya devam eden şirket; Marmara Bölgesi’nde güçlü dağıtım ağı, güvenli alt yapısı, garantili ürün seçenekleri ile orta vadeli hedefinin %10 pazar payını artırarak 400 milyon TL üzerinde satış gerçekleştireceklerini açıkladı.

Kâğıt Ürünleri, Mürekkep&Toner, Temizlik, Gıda, Ofis Makineleri, Ofis Ürünleri, Teknoloji / Aksesuarlar ve Mobilyadan oluşan 8 ana ürün kategorisinde binlerce ürünü hızlı ve güvenli bir şekilde müşterilerimize ulaştıran firma Genel Müdürü Rainer Thews; “Ofis malzemeleri alım ihtiyaçlarını e-ticarete taşıyarak farklı segmentlerde yer alan müşterilerimizin ihtiyaçlarına teknolojik alt yapımız ve yaygın lojistik ağımız ile hizmet veriyoruz. Kesintisiz hizmet ağımızı kusursuzca sürdürebilmek için 2012 yılından bu yana 20 milyon TL aşan yatırım yaptık. 6 bin metre karelik gelişmiş stok depolama alt yapımız ile Avansas.com’dan Türkiye çapında ofis malzemesi ihtiyacına 7 gün 24 saat sipariş verebiliyor.” dedi.

Haberin Devamı

Thews; “e-ticaret KOBİ’lerin verimliliklerini arttırıyor” KOBİ’lere özel önem veren Avansas.com’un 2012 yılı sonunda yaptırdığı KOBİ’lerin ofis tüketim alışkanlıklarında ise ilginç sonuçlara rastlanıyor.

Türkiye çapında yapılan araştırmaya göre: KOBİ’ler tarafından online satın alımlar en son satın alım yolu olarak görülüyor. Bu da KOBİ’lerin kendi işlerine ayıracakları işgücü ve zamanlarını iyi kullanamadıklarını gösteriyor. Satın almada karar vericiler ise patronlar… Yine araştırmaya göre; şirketler her türlü ofis malzemesi için 1 ayda toplam ortalama 762 TL’lik bir harcama yapıyor.

KOBİ’lerin, online alışveriş yapmamalarının nedenlerin başında ise; güven duymamaları, yeterli çeşit bulamamaları, siparişlerin zamanında teslim edilmemesi ve yeterli kampanyaların olmaması geliyor. Yapılan basın toplantısında araştırma sonuçlarını yorumlayan Thews; “Türkiye KOBİ cenneti ve Türkiye ekonomisinin kalbini oluşturan bu şirketlerin kendi işlerine yönelmeleri için zamanlarını ve öz kaynaklarını doğru kullanmaları gerekiyor. Bu araştırmadan çıkardığımız sonuç bir takım nedenlerden dolayı KOBİ’lerin internet alışverişine yönelmemeleri.

Haberin Devamı

KOBİ’lerin verimliliklerini arttırmak için gerekli tüm alt yapıyı kurduk ve bu yönde çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi. Türkiye e-ticareti sevdi Yapılan genel e-ticaret araştırmasına göre ise; Türkiye Avrupa’daki 6. en büyük internet nüfusuna sahip. 2012 yılında, toplamda Türkiye’de 12,5 milyar dolarlık bir e-ticaret satışı söz konusu. Dünyada e-ticaret üzerinden 2012’de Amerika’da 194.3 milyar dolar, İngiltere’de 119.2 milyar pound, Fransa’da 37,7 milyar dolar, Almanya’da ise 26,8 milyar dolarlık satış gerçekleşti. Amerika için 2016’da 362 milyar dolar satış bekleniyor. Dünyada 2011 de e-ticaret %19 arttı ve 680 milyar dolar oldu. Amerika bunun %28’ini oluşturdu. Amerika 2013 yılında 235.3, Avrupa 283 Asya 323.1, Dünyanın gerisi için 121.7 milyar dolarlık büyüme bekleniyor. Dünya genelinde ise 963 milyar dolarlık bir satışın gerçekleşmesi bekleniyor. Dünya genelinde 2016’da ise 2 trilyon dolarlık bir e-ticaret cirosu bekleniyor.

Tüm bu araştırma sonuçlarını dikkate alarak iş modellerini geliştirdiklerini belirten Rainer Thews; “güvenli alışveriş, ödeme kolaylığı sağlayan, çok küçük bir zaman harcaması ile ofislerinin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak ürün ve fiyat çeşitliliği gibi müşterilerimizin temel ihtiyaçlarına cevap verebilecek bir iş modeli geliştirdik. Bu sayede her ay 1000 şirket müşterimiz oluyor ve hızla büyüyoruz” dedi. Bir e-ticaret girişimi olarak kurulan Avansas.com, dünyanın lider ofis malzemeleri markalarını bünyesinde topluyor. Orta ve küçük işletmeler başta olmak üzere büyük işletmeler, kamu kuruluşlarına Türkiye'deki en zengin ofis malzemeleri portföyünü sunuyor. Farklı büyüklükte tüm şirketler aradıkları tüm ofis malzemelerini rahatlıkla karşılayabiliyor.

Avansas.com’dan online veya 444 20 22 den sipariş verebilirsiniz. Avansas.com Hakkında Türkiye’nin en hızlı büyüyen ofis malzemeleri şirketi olan Avansas.com; Kâğıt Ürünleri, Ofis Ürünleri, Mürekkep & Toner, Temizlik, Gıda, Ofis Makineleri, Teknoloji / Aksesuarlar ve Mobilyadan oluşan 8 ana ürün kategorisinde binlerce ürünü müşterilerine 7 gün 24 saat online sipariş yolu ile ulaştırır. Tüm faaliyet ve kararlarında öncelikle müşterilerinin menfaatlerini göz önünde bulundurarak müşterilerinin tek bir kaynaktan tüm ofis ihtiyaçlarını karşılamalarını sağlayarak zaman ve maliyet avantajı sunar. Avansas, Topbaş ve Peker ailesi ortaklığı ile kurulmuştur.

Haberin Devamı

Avansas.com KOBİlere bir tıkla 600 milyon TL tasarruf