12.06.2013 - 17:14 | Son Güncellenme:
İş Bankası’nın internet şubesi, ATM ve şubelerinde yaşanan sorunun bir siber saldırı sonucu olmadığı açıklandı.
Bankadan yapılan açıklamada, “Bankanın ana sisteminde oluşan bir arıza nedeniyle bugün çeşitli hizmet kanallarında ciddi aksaklıklar meydana gelmiş olup, arızanın giderilmesi tüm çabalarımız sürdürülmektedir” denildi.
İş Bankası'nın internet bankacılığı ve ATM gibi alanlarda hizmet verememesi sanal ortamda "hacklendi" iddialarına neden olmuştu. (Vatan)
Türkiye İş Bankası Basın Açıklaması
12 Haziran 2013 tarihinde Bankamız veri depolama sistemi sanallaştırma katmanı üzerindeki donanım kaynaklı bir dahili arıza nedeniyle saat 13.00’ten itibaren çeşitli kanallarımızdan sunulan hizmetlerimizde aksamalar meydana gelmiştir.
Saat 18.15 itibariyle şube sistemimiz çalışır hale getirilmiş, gelen tüm EFT’ler alınarak, gönderilmek üzere bekleyen EFT talimatları da gerçekleştirilmiştir.
Sorunların tamamen giderilmesi için çalışmalar sürdürülmekte olup, gelişmeler konusunda bilgi aktarımına devam edilecektir.
Müşterilerimizden yaşanan aksaklık nedeniyle özür dileriz.
Saygılarımızla,
Türkiye İş Bankası