Ekonomi Meksika dalgası

Meksika dalgası

09.11.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Meksikalı ünlü işkadını Maria Laura Salinas, Bodrum ziyareti sırasında tanıştığı BNG’yi ülkesine taşıdı. Markanın kurucuları Gülen çifti, “BNG’nin yeni mağazalarla Güney Amerika’da yayılacağına inanıyoruz” dedi

Meksika dalgası

Forbes’ın dünyanın en zenginleri listesinde yer alan Ricardo Salinas Pliego’nun eşi Maria Laura Salinas, kurucuları Bülent-Nilgün Gülen çifti olan BNG markasını Meksika’ya taşıdı. Bodrum ziyaretleri sırasında BNG ile tanışan Salinas, şimdi ikinci mağazayı açmaya hazırlanıyor. Üçüncü mağaza için de planları olduğunu söyleyen Nilgün Gülen, “BNG ve Meksika’nın ünlü markası Esencial’ın sahibi ve ayrıca Meksika’nın 4.zengini olan Maria Laura Salinas ile güçlerini birleşirdi. Markamızın önümüzdeki dönemde yeni mağazalarla Güney Amerika’da yayılacağına inanıyoruz. İkinci mağaza Guadalajara’da, üçüncüsü ise bir alışveriş merkezinde olacak” dedi.

Kraliyet ailesi...
Gülen ayrıca, “Bunun yanı sıra Suudi Arabistan ve Birleşik Arap Emirlikleri’nde ise Kraliyet ailesine mensup Alsaud Ailesi ile işbirliği yaptık. Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’da Al Negoud Mall Unde’de ilk mağazamızı açtık” diye konuştu.
Suudi Arabistan’da ikinci mağazalarını Cidde’ye, üçüncüsünü ise Riyad’da bir alışveriş merkezinde açmayı düşündüklerini belirten Gülen, Uzakdoğu pazarıyla da ilgilendiklerini ve Hong Kong, Japonya gibi ülkelere ihracat yapmaya devam ettiklerini anlattı.
Gülen, “BNG, Japonya’da Isetan ve Takashimaya’da Gallery konseptinde satılan dünyaca ünlü 3 markadan biri olarak ön plana çıkıyor” dedi.

Haberin Devamı

Hedef Santorini...
Bülent Gülen ise, “Milano Fashion Week takvimine kabul edilen Türk markalarından biri olan BNG, global bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Yurtdışında Meksika Suudi Arabistan’ın dışında, İsviçre ve Dubai’de mağazalarımız bulunuyor” dedi. Önümüzdeki dönemde Yunanistan pazarına girmeyi hedeflediklerini anlatan Gülen, şöyle devam etti: “Mikanos’ta halihazırda koleksiyonumuz satılıyor. Selanik’teki mağazamız ise yıl sonuna kadar açılmış olacak. Özellikle Santorini’de büyük potansiyel görüyoruz.”

Merkezi tarihi binaya taşıdılar
BNG’nin genel merkezi İstanbul Hasköy’de, 18. yüzyıldan kalma döküm atölyesi ve sonrasında okul olan binada bulunuyor. İki katlı ve yüksek tavanlı ana yapının ilk katını showroom ve ofis olarak kullandıklarını söyleyen Bülent Gülen, şöyle devam etti: “İki kanatlı merdivenlerden yukarı kata doğru yöneldiğinizde duvarda yüzlerce yıl öncesinden kalan üzerinde Fransızca ‘Cehalet Kalbin En Büyük Hastalığıdır’ yazan taş tabela var. Bu eski duvarlar yeniden yapım sırasında aslına uygun olarak restore edildi. İkinci katı tasarım ve model atölyesi olarak kullanıyoruz. 1. derece tarihi eser özelliği taşıyan bu taş yapı, bin metrekarelik alanda üç bölümden oluşuyor.”

Haberin Devamı

Toplam 17 mağazası var
BNG’nin toplam 17 mağazaya ulaştığını kaydeden Bülent Gülen, şu bilgileri verdi: “Moda dünyasına 2004 yılında, keşfetmeyi ve keşfedilmeyi sevenlerin markası olma misyonuyla giriş yaptık. Her sezon, Coterie NYC, Tranoi Paris gibi önde gelen moda fuarlarında tasarımlarımızı dünya alıcılarıyla buluşturuyoruz. BNG, 2010-11 Sonbahar/Kış Koleksiyonu ile ‘Milano Fashion Week’ takvimine kabul edilen Türk markası olma özelliğine sahip. Ayrıca ürünlerimiz Amerika Birleşik Devletleri ve İtalya başta olmak üzere 25 farklı ülkede 150’ye yakın butikte satışa sunuluyor.“

Siyahın cazibesi
BNG’nin kimliğini simgeleyen en özel ayrıntısının ‘siyahın cazibesi’ olduğunu söyleyen Nilgün Gülen, “Markamızın koleksiyonlarının lokomotifi siyah. Bu rengin farklı renk varyasyonları ve sezon hikayelerini müşterilerimizle buluşturuyoruz. Ayrıca el işçiliğinin yansıması olan özel tasarım; aksesuar, yüzük, çanta, ayakkabı ve iç mekan parfümü de mağazalarımızda satışa sunuluyor” dedi.